سارقین دستگیر شده توسط سپاه در سعدآباد مفسد فی الارض هستند | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
سارقین دستگیر شده توسط سپاه در سعدآباد مفسد فی الارض هستند

رییس دادگستری دشتستان گفت: پرونده از دادگاه سعدآباد به دادسرای شهر برازجان انتقال یافته و به عنوان مفسد فی الارض به اتهامات سارقین مسلح رسیدگی خواهد شد.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از ناصرون:  مسلم ذاکری رییس دادگستری شهرستان دشتستان در خصوص دستگیری سارقین و زورگیران مسلح در بخش سعد آباد شهرستان دشتستان توسط نیروهای جان بر کف سپاه پاسداران دشتستان در مصاحبه با خبرنگار قضایی ناصرون گفت: در جریان این پرونده چهار نفر دستگیر شده که در میان دستگیر شدگان متهم درجه اول به نام( م.ف )  نیز دستگیر و روانه بازداشت شده است.

ذاکری در تشریح رسیدگی به پرونده  فوق اظهار داشت: پرونده در دادگاه بخش سعدآباد در حال رسیدگی بود اما با توجه به انتظارات و توقعات شهروندان عزیز این بخش از دستگاه قضایی جهت انتقال پروند و ادامه روند رسیدگی به اتهامات متهمین در مرکز شهرستان اقدام گردید.

وی در ادامه افزود: در جلسه ای که با حضور دادستان شهرستان، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دشتستان و عده ای از اهالی بخش سعدآباد برگزار شد مقررگردید پرونده از دادگاه سعدآباد به دادسرای شهر برازجان انتقال یابد و به عنوان مفسد فی الارض به اتهامات سارقین مسلح رسیدگی شود.

رییس دادگستری دشتستان گفت: بر این مبنا تصمیم گرفته شد پرونده به دادسرای مرکز شهرستان ارجاع یابد و تحت عنوان مفسد فی الارض به اتهام متهمین رسیدگی شود و تمام شواهد و مدارک بررسی و همه افراد دخیل در این امر دستگیر و به اتهامشان رسیدگی شود.

وی در ادامه افزود: متهمین مذکور بر حسب شواهد و مدارک موجود به صورت مسلحانه وارد منازل مردم می شدند و به غارت اموال آنان می پرداختند که این امر باعث ایجاد رعب و وحشت در میان مردم شهرستان دشتستان شده بود.

ذاکری با اشاره به سیر مراحل قانونی پرونده اظهار داشت: بعد از صدور کیفر خواست پرونده به دادگاه انقلاب در شهرستان دشتستان ارجاع می یابد تا تحت عنوان مفسد فی الارض محکوم شوند که حکم این عمل به یقین اعدام است .

رییس دادگستری دشتستان در خصوص طی مراحل حکم صادره از سوی دادگستری دشتستان گفت: پرونده در دادگستری رسیدگی می شود و کیفر خواست صادر می گردد و در دادگاه انقلاب حکم صادر می شود و اگر در دیوان کیفری کشور قطعی شود، بعد از قطعیت متهمین در ملع عام به دار مجازات آویخته خواهند شد .

وی افزود: سعی ما براین است که توقع  مردم از دستگاه قضایی که توقع بجایی است در اسرع وقت تحقق پیدا کند و بعد از طی مراحل قانونی متهمیان به سزای عمل خود خواهند رسید تا درسی باشد برای سایر متهمین و امیدواری باشد برای مردم که خواسته بحق آنان برقراری امنیت در شهرستان دشتستان است.

ذاکری در پایان افزود: ما در قوه قضاییه به مردم قول می دهیم که پرونده را با جدیت پیگیری خواهیم کرد  تا مراحل قانونی پروند سپری و حکم اجرایی شود.    

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false