×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
طرح‌های بهسازی معابر در شبانکاره اجرا می‌شود/ احداث ۲ میدان جدید

شهردار شبانکاره گفت: طرح‌های بهسازی معابر در شبانکاره اجرا می‌شود که در این راستا اجرای ۴۰ هزار مترمربع آسفالت و ۱۰ هزار مترمربع پیاده‌روسازی را در دست اجرا داریم.

به گزارش "چغادک نیوز"، جلال‌الدین برزگر عصر سه‌شنبه در حاشیه بازدید از طرح‌های عمرانی شهر شبانکاره اظهار داشت: برنامه‌ریزی بسیار خوبی را به منظور توسعه مبلمان شهری شبانکاره داشته‌ایم و در این راستا طرح‌های بسیار خوبی را در دست اجرا داریم.

وی ادامه داد: یکی از اولویت‌های ما در شهرداری شبانکاره اجرای طرح های بهسازی معابر است که طرح آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌ها و همچنین پیاده‌روسازی را در شبانکاره با جدیت دنبال می‌کنیم.

شهردار شبانکاره به برخی از طرح‌های در دست اجرای این شهر اشاره کرد و افزود: طرح‌های بسیار مهمی را هم اکنون در سطح شهر در دست اجرا داریم که تلاش داریم تا این طرح‌ها برای افتتاح در هفته دولت آماده شوند.

وی از اجرا و احداث دو میدان در شهر شبانکاره خبر داد و اضافه کرد: میدان انتهای بلوار شهید خمشی‌آیا و همچنین میدان امام خمینی روبروی شهرداری ساخته خواهند شد که نقش مهمی در بهبود وضعیت تردد در شهر خواهند داشت.

برزگر از اجرای طرح آسفالت در سطح کوچه‌ها و خیابان‌های مختلف این شهر خبر داد و بیان داشت: در مجموع ۴۰ هزار متر مربع آسفالت را در سطح شهر شبانکاره در دست اجرا داریم.

وی همچنین از اجرای ۱۰ هزار متر مربع پیاده‌رو در این شهر خبر داد و افزود: زمین چمن منصوعی را نیز در دست اجرا داریم که امیدواریم در زمان‌بندی مشخص شده به بهره‌برداری برسد.

شهردار شبانکاره از تجهیز پارک‌های محله‌ای شبانکاره به امکانات رفاهی خبر داد و گفت: ست‌های ورزشی و همچنین وسایل بازی مورد استفاده کودکان را در پارک‌های محله‌ای مستقر خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: از دیگر طرح‌های مهمی که در شهر شبانکاره در دست اجرا داریم، نصب تابلوهای تعیین مسیر راهنمای شهری است.

برزگر در ادامه بیان داشت: از همه ظرفیت‌ها برای توسعه شهر شبانکاره استفاده خواهیم کرد و امیدواریم نتیجه این تلاش‌ها، رضایت‌مندی شهروندان باشد.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false