پدیده ای به نام " جوگیری در اعتراض به سگ کشی" | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
پدیده ای به نام " جوگیری در اعتراض به سگ کشی"

معترضین به کشتن سگهای ولگرد تا به حال چند سوسک کشته اند؟ به چه نحو کشته اند و چرا کشته اند؟

به گزارش "چغادک نیوز"، کلا بعضی اوقات از کاه کوه میسازیم و گاهی از کوه کاه، چند روزی است همه جا بحث سگ کشی است از فیس بوک و اینستاگرام تا تجمعات اعتراضی و سخنرانی خانم ابتکار در محکومیت این اقدام، اول از همه تکلیف این نوشته رو با خانم ابتکار باید روشن کرد و بعد برسیم به سگ کشی!

چند وقت پیش گرد و غباری وحشتناک استانهای جنوبی به خصوص خوزستان را فرا گرفت، تنفس برای مردم سخت شد ، بیمارستانها پر از مردمی بود که گرد و غبار برایشان بیماری ایجاد کرد  و پروازها هم یکی در میون کنسل، در همین فضای غبار آلود وزیر بهداشت بر حسب وظیفه به خوزستان سفر کرد و موضوع را از نزدیک بررسی کرد حتی اگه هاشمی وزیر بهداشت نمیتونست مشکلی را حل کند لااقل باعث دلداری مردم خوزستان بود!

اما رئیس محترم محیط زیست در تهران بود و ماجرا را از دور نظاره کرد و چندتایی هم مصاحبه کرد در همان زمان بحث این بود که شاید خانم ابتکار دوست ندارند به جایی که خطر دارد سفر کنند.. البته الله اعلم

این ماجرا گذشت تا جریان سگ کشی شیراز و حضور خانم ابتکار در میان معترضین به کشتن سگها در شیراز ، اینجا دو نکته وجود داره: آیا وظایف رئیس سازمان محیط زیست تنها مربوط به کشتن سگها میشود؟ و سوال دوم اینکه: آیا همین چند ماه پیش مردم خوزستان از گرد و غبار حالشان بد نبود؟

و اما چند سوال  در خصوص این موج رسانه ای و اعتراضی به کشتن چند سگ در شیراز:

اول) آیا تا به حال سگ هار در بیابان، خیابان  یا جنگل شما را دنبال کرده است؟

دوم) وقتی در خیابان شهر موش زیاد میشود توقع همه چیست؟ یا اصلا چرا راه دور آیا در خانه تله موش دارید؟ آیا جان سگ عزیز است اما موش ذلیل؟!

سوم) دوستان معترض عزیز تا به حال کباب اعم از جوجه کباب و یا انواع کباب دیگر میل کرده اند؟ آیا میدانستید برای تهیه جوجه کباب نیاز به کشتن مرغ وجود دارد؟

چهارم)  چند سگ ولگرد که ناقل بیماری و مزاحم مردم هستند را چه باید کرد؟!

پنجم) روشن فکری بدین معنی نیست که هر اتفاقی افتاد اعتراض کنیم، اگر بنای اعتراض مبنی بر رنج کشته شدن سگ ولگرد باشد آنگاه باید در مقابل سازمان شیلات هم تجمع کرد و اجازه صید ماهی را از صیادان گرفت چون به مراتب عذاب خفه شدن ماهی بیشتر از مردن سگ با تزریق اسید است

ششم) دوستان معترض به کشتن سگهای ولگرد تا به حال چند سوسک کشته اند؟ به چه نحو کشته اند و چرا کشته اند!

منبع: پارسینه

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false