فولاد و تراکتور از این مهاجمان بترسند | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
فولاد و تراکتور از این مهاجمان بترسند

در ترکیب دو حریف امروز نماینگان ایران در آسیا مهاجمان خطرناکی هستند که در یک ماه اخیر گلهای زیادی برای تیمشان به ثمر رسانده اند و مدافعان فولاد و تراکتور باید حسابی حواسشان به این بازیکنان باشد.

به گزارش "چغادک نیوز"، هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا از امروز (سه شنبه) آغاز می شود و ۲ نماینده ایران یعنی تراکتورسازی و فولاد به ترتیب به مصاف نسف قارشی ازبکستان و السد قطر خواهند رفت.

تراکتورسازی که برای صعود نیاز به برد دارد با حمایت هوادارانش در تبریز میزبان نماینده ازبکستان است و فولاد هم در یک دیدار سخت که حتما نیاز به برد دارد در قطر به مصاف السد خواهد رفت.
 

برنامه، نتایج کامل، جدول رده بندی و گلزنان لیگ قهرمانان ۲۰۱۵ آسیا

نکاتی کوتاه از دو حریف نمایندگان ایران را در زیر بخوانید:

** تراکتورسازی – نسف قارشی ساعت ۱۸:۰۰

* نسف قارشی که در بازی رفت تراکتورسازی را ۲-۱ شکست داد هم اکنون با ۴ امتیاز و تفاضل گل بهتر بالاتر از تراکتورسازی در رده سوم جدول قرار دارد. باخت در این بازی به معنای حذف از لیگ قهرمانان آسیاست.

* نماینده ازبکستان در پایان هفته پنجم لیگ برتر ازبکستان با ۱۲ امتیاز صدرنشین است.

* این تیم در یک ماه اخیر ۵ بازی برگزار کرده که حاصل آن ۳ برد و ۲ باخت بوده است. ۸ گل زده و ۴ گل خورده نیز در کارنامه خود در یکماه اخیر ثبت کرده اند.
 

فولاد و تراکتور از این مهاجمان بترسند

* گادوئف با ۳ گل و گئورکیان با ۲ گل بهترین گلزنان نسف در ۵ بازی اخیر بوده اند. البته گئورکیان با ۴ گل در لیگ برتر ازبکستان در رده دوم جدول گلزنان قرار دارد.

** السد قطر – فولاد خوزستان ساعت ۲۰:۳۰

* تیم فوتبال السد قطر که در پایان لیگ ستارگان با ۵۷ امتیاز پس از لخویای ۶۲ امتیازی نایب قهرمان شد و سهمیه سال بعد را نیز کسب کرد در جدول گروه C لیگ قهرمانان با ۷ امتیاز و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به الهلال در رده دوم ایستاده است.

* السد در یک ماه اخیر ۶ بازی انجام داده و ۵ برد و ۱ باخت سنگین نصیبش شده است. تنها باخت السد در همین لیگ قهرمانان و مقابل لوکوموتیو تاشکند رقم خورد و شاگردان آموتای مراکشی با ۵ گل بازی را واگذار کردند.

* نماینده قطر در ۶ بازی اخیر خود ۲۳ گل وارد دروازه حریفان کرده که نشان دهنده قدرت خط حمله این تیم است و در مقابل هم ۱۱ گل دریافت کرده است.
 

 

* گرافیته و موریکوی ۲ مهاجم برزیلی هر کدام با زدن ۴ گل بهترین گلزنان السد در این ۶ بازی بوده اند و خطری محسوس برای مدافعان فولاد به شمار می روند. هر چند از خلفان ابراهیم و مشغل عبدالله هم نباید غافل شوند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false