سفر یک روزه دکتر سعید جلیلی به بوشهر | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
سفر یک روزه دکتر سعید جلیلی به بوشهر

دکتر سعید جلیلی، نماینده مقام معظم رهبری در شورایعالی امنیت ملی، به دعوت قشرهای مختلف مردم، دانشجویان و نخبگان، روز چهارشنبه دوم اردیبهشت سفری یک روزه به شهرستان بوشهر خواهد داشت.

به گزارش "چغادک نیوز"،دکتر سعید جلیلی، نماینده مقام معظم رهبری در شورایعالی امنیت ملی، به دعوت قشرهای مختلف مردم، دانشجویان و نخبگان، روز چهارشنبه دوم اردیبهشت سفری یک روزه به شهرستان بوشهر خواهد داشت.

طبق برنامه اعلام شده، عضو شورای راهبردی روابط خارجی از ساعت ۸ صبح در جمع پرسنل و فرماندهان نیروی دریایی منطقه دوم سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی در بوشهر حاضر شده و به سخنرانی خواهد پرداخت.

دیدار با دانشجویان بوشهری در دانشگاه خلیج فارس این شهرستان، برنامه دیگر سعید جلیلی خواهد بود که از ساعت ۱۶:۳۰ آغاز خواهد شد. این برنامه قرار است با موضوع «انقلاب مردم ایران چگونه دنیا را متحول کرد؟» در سالن اجتماعات دانشکده نفت و گاز و پتروشیمی دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزار شود.

http://www.daneshjonews.ir/uploader/319118IMG09395209.jpg

دکتر جلیلی همچنین با مردم بوشهر نیز دیدار خواهد داشت که این برنامه از اذان مغرب و عشاء در مسجد قرآن این شهر بوشهر واقع در خیابان شهید عاشوری برگزار می شود.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و حضور در جمع نخبگان از دیگر برنامه های سفر یک روزه این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خواهد بود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false