×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
زندگی شهید بابایی رمان شد

جواد افهمی از نویسندگان ادبیات انقلاب اسلامی با ۳ کتاب با نام‌های «سال گرگ»، «آشیانه بر اوج» و «ملاقات در جنگل بلوط» در نمایشگاه کتاب تهران شرکت خواهد کرد.

به گزارش "چغادک نیوز"، جواد افهمی نویسنده ادبیات انقلاب در گفت‌وگو با فارس، به انتشار رمان «سال گرگ» اشاره کرد و گفت: بالاخره بعد از مدتی طولانی رمان «سال گرگ» زیر چاپ رفت و در نمایشگاه کتاب عرضه خواهد شد.

وی افزود: رمان «سال گرگ» پرداختی داستانی دارد که به سازمان مجاهدین خلق از پیدایی تا پیروزی انقلاب اسلامی پرداخته است.

نویسنده رمان «سوران سرد» گفت: سعی کرده‌ام در این رمان در چنبره تاریخ و اسناد تاریخی قرار نگیرم و تخیل را رها کنم و داستان بگویم. رمان «سال گرگ» را انتشارات شهرستان ادب چاپ خواهد کرد.

افهمی در ادامه گفت: رمان «آشیانه بر اوج» بر اساس زندگی‌نامه شهید عباس بابایی معاون عملیات فرماندهی نیروی هوایی در دوران دفاع مقدس نوشته شده است.

نویسنده این رمان گفت: من در نظر داشتم در این رمان به جایگاه مدیریتی شهید بابایی بپردازم ولی متاسفانه به اسنادی که لازم داشتم دسترسی پیدا نکردم ولی در ازای آن هر سندی که در اختیار من گذاشته شد مربوط به مکارم اخلاقی این شهید والامقام بود که برخی از گزند غلو در امان نمانده بود. از همین رو برای نوشتن این رمان از مصاحبه‌ها بیشتر برای خلق این رمان سود بردم تا اسناد مکتوب.

او اضافه کرد: «آشیانه بر اوج» در ۳۰۰ صفحه و در قطع رقعی با قیمت ۹ هزار تومان در شمارگان ۲ هزار نسخه از سوی انتشارات آجا روانه بازار کتاب شده است. این رمان بعد از ۴ سال روانه بازار کتاب شد.

افهمی در پایان گفت: «ملاقات در جنگل بلوط» نیز یک رمان نوجوان است که انتشارات سوره مهر آن را چاپ خواهد کرد و قول داده شده که این کتاب نیز به نمایشگاه کتاب برسد.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false