در تمرین امروز استقلال چه گذشت؟ | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
در تمرین امروز استقلال چه گذشت؟

رضا عنایتی تنها غایب تمرین امروز تیم فوتبال استقلال بود.

به گزارش "چغادک نیوز"، تیم فوتبال استقلال در ادامه روند آماده‌سازی خود برای دیدار با پدیده مشهد از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی برنامه‌های تاکتیکی خود را پیگیری کرد. در تمرین امروز، رضا عنایتی غایب بود، اما خسرو حیدری، یعقوب کریمی و محسن کریمی به تمرینات گروهی بازگشتند و کارهای تاکتیکی را پشت سر گذاشتند در همان ابتدای تمرین یعقوب کریمی در برخورد با یکی از بازیکنان دچار مصدومیت شد و تمرین را ترک کرد.

* قبل از شروع تمرین، مثل روزهای گذشته بازیکنان به تمرین تنیس فوتبال پرداختند که کرکری بین عمران‌زاده و دیگر بازیکنان استقلال جالب بود.

* یک گروه فیلمبرداری از یک ساعت قبل از تمرین امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی حضور داشت و اقدام به تصویربرداری و تهیه سکانس‌هایی از تمرین استقلال با حضور امیر قلعه‌نویی کرد. ماجرای این فیلم از این قرار است که شخصی خودروی فرهاد مجیدی را به سرقت می‌برد و علی نظری نیز  درقسمتی از تصویربرداری این فیلم حضور دارد. البته هنوز فرهاد مجیدی در این فیلم بازی نکرده و ظاهراً قرار است از اسم او در این فیلم استفاده شود.

* کریم بوستانی مربی گلرهای استقلال بعد از یکی دو روز غیبت به تمرینات این تیم بازگشت.طالب لو و فروزان در تمرین امروز درکارهای تیمی حضور داشتند که در درخشش طالب‌لو با تشویق بازیکنان همراه شد.

* هنگامی که تمرین آغاز نشده بود، وحید طالب‌لو با دیدن علی نظری جویباری خطاب به او گفت: به استقلال خوش آمدید.

* رضا رجبی در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشت و با لباس ورزشی، کار تاکتیکی استقلالی‌ها را نظاره کرد.

* در تمرین امروز حدود ۵۰ هوادار حضور داشتند و برخلاف روزهای گذشته در سکوت کامل نظاره‌گر بازی شدند.

* در بخش اول تمرین، بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس در دو گروه فوتبال تحت فشار بین دو تیم سبز و نارنجی انجام شد. در این آیتم امیر قلعه‌نویی با جدیت کار شاگردانش را زیرنظر داشت و در صحنه‌ای به دو مدافع استقلال گفت چرا می‌ایستید؟ اگر داور سوت نزد و خطا نگرفت، باید اجازه دهید توپ گل شود؟

* در اواخر این بازی درون‌تیمی، بازیکنان استقلال با ضربات خود به سمت دروازه وحید طالب‌لو از او می‌خواستند که «عقربک بزند» که دروازه‌بان استقلال در چندین مرحله آن را انجام داد.

تمرینات تیم استقلال برای دیدار با پدیده، فردا مجدداً پیگیری خواهد شد.

 
منبع: فارس

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false