دفتر شرکت پایانه های نفتی نباید به خارج از استان بوشهر منتقل شود | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
دفتر شرکت پایانه های نفتی نباید به خارج از استان بوشهر منتقل شود

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: مسوولان باید ظرفیت استان بوشهر را در تصمیم گیری ها لحاظ کنند براین اساس اگر قرار باشد دفتر شرکت پایانه های نفتی از جزیره خارگ به نقطه دیگری منتقل شود نباید خارج از استان بوشهر باشد.

به گزارش "چغادک نیوز"، عبدالکریم جمیری روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: طرح انتقال دفتر شرکت پایانه های نفتی از جزیره خارگ به یکی از استان های همجوار در افکار عمومی باعث نگرانی هایی شده است که دولت باید به این دغدغه توجه کند.

وی اظهار کرد: اینک ۹۵ درصد نفت کشور از پایانه خارگ صادر می شود بنابراین مهمترین مکان برای استقرار مدیریت شرکت پایانه ها نیز جزیره خارگ است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: دولت برای خدمت رسانی به مردم و ایجاد رضایت مندی در استان بوشهر که نقش مهمی در رونق و درآمد اقتصاد ملی ایفا می کند تلاش بیشتری کند.

جمیری گفت: دغدغه مردم استان بوشهر در زمینه انتقال شرکت پایانه های نفتی را به مقامات عالی دولت منتقل کرده ام و امید است با پاسخ مثبت مسوولان مبنی بر دستور منتفی شدن این موضوع زمینه آرامش در استانی که پیشانی اقتصاد کشور است فراهم شود.

وی افزود: دغدغه مردم استان به صورت کتبی انجام شده است و مسوولان نیز قول مساعد برای جلوگیری از این قضیه داده اند که امید است به سرعت این وعده عملیاتی تا خیال مردم استان بوشهر از این موضوع راحت شود.

جزیره خارگ با ۲۰ هزار نفر جمعیت در ۵۷ کیلومتری شمال غرب بوشهر درآب های خلیج فارس واقع شده است و بزرگترین پایانه صادرات نفتی کشور نیز در این جزیره قرار دارد.

ایرنا

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false