×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
جزئیات دستگیری عامل تیراندازی در مرکز پایتخت

«جابر» که اراذل و اوباش سابقه‌دار پایتخت است، به دنبال درگیری با یکی دیگر از اوباش خطرناک تهران، اقدام به تیراندازی با یک کلت کمری می‌کند که پلیس با شناسایی مخفیگاه وی موفق به دستگیری او و ۷ تن از همدستانش می‌شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، سرهنگ علیرضا لطفی با اشاره به دستگیری یکی از اراذل و اوباش سابقه‌دار که در اواخر سال جاری در یک درگیری، با یک قبضه کلت کمری تیراندازی کرده بود، اظهار داشت: در اواخر سال گذشته گزارش درگیری دو تن از اوباش خطرناک پایتخت در خیابان اسکندری به پلیس رسید که طی آن «جابر» و «حامد» که هر دو از اوباش شناخته شده بودند، با یکدیگر درگیر شده و «جابر» با یک کلت کمری اقدام به تیراندازی و درگیری می‌کند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت تهران بزرگ با بیان اینکه این درگیری با انگیزه مالی میان این دو شرور سابقه‌دار رخ داده بود، گفت: پس از ارسال این گزارش، ماموران به سرعت وارد صحنه درگیری شده و موفق به دستگیری «حامد» می‌شوند ولی «جابر» موفق می‌شود لحظاتی پیش از حضور ماموران از مهلکه فرار کند.

وی ادامه داد: به دنبال این درگیری و با توجه به شکایت تعدادی از شهروندان، موضوع به بازپرس ناحیه ۱۱ پایتخت اطلاع داده می‌شود و دستور دستگیری «جابر» به ماموران پلیس امنیت تهران بزرگ ابلاغ می‌شود.

لطفی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و متواری بودن «جابر»، تحقیقات اولیه به سرعت انجام می‌شود و فعالسازی منابع اطلاعاتی و انجام کنترل‌های ویژه اطلاعاتی، در دستور کار قرار می‌گیرد که در نهایت با توجه به اطلاعات به دست آمده مشخص می‌شود که «جابر» در محدوده خیابان آذربایجان، یک خانه مجردی برای خود دست و پا کرده و در طول روز هم به پاتوق خود در محدوده خیابان جمهوری تردد دارد.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت پایتخت گفت: پس از تکمیل اقدامات اطلاعاتی، مراقبت خانه مجردی «جابر» در دستور کار قرار گرفت که در نهایت پس از چند روز مراقبت نامحسوس، وی در حدود ساعت ۴ بعدازظهر روز گذشته، در اطراف مخفیگاه خود در خیابان آذربایجان شناسایی شد که پس از اطمینان از ورود وی، نحوه دستگیری وی طرح ریزی، و با مسدود کردن تمامی راه‌های فرار، عملیات برای دستگیری وی آغاز شد.

وی ادامه داد: پس از ورود ماموران پلیس به مخفیگاه «جابر»، وی با تخریب شیشه، قصد فرار از دست ماموران را داشت که با هوشیاری ماموران موفق به فرار نشد.

لطفی با بیان اینکه ۷ نفر از همدستان «جابر» نیز در حین این عملیات دستگیر شدند، افزود:  در بازرسی از مخفیگاه جابر، علاوه بر یک دستگاه ریسیور و وافور، ۸ دستگاه گوشی تلفن همراه، یک قبضه قمه، دو قبضه چاقو، دو عدد دوربین مداربسته که در مقابل درب ورودی و درب راهرو تعبیه شده بود و همچنین مبلغ ۶ میلیون تومان وجه نقد کشف شد.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: پس از دستگیری «جابر»، ماموران به همراه وی به مخفیگاه دیگر او رفته و توانستند از آنجا نیز یک جلد گذرنامه جعلی، یک قبضه قمه، ۳ قبضه چاقو و یک نیمچه کشف کنند.

مشرق

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false