×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
تغییرات ساختاری در شبکه دو سیما

شبکه دو در راستای وظایف ابلاغ شده و چابک سازی و ارتقاء سطح کیفی فعالیت های سازمانی خود بر اساس رویکرد غالب اجتماعی با شعار «با هم بودن و برای هم بودن» و «خانواده اصیل، خانواده مولد» تغییراتی چند در ساختار به عمل آورده است.

به گزارش "چغادک نیوز"، بر اساس تغییراتی که از بهمن ماه سال ۹۳ آغاز شده است، این شبکه با ادغام گروه ها و مدیریت های مختلف ساختار جدید خود را محقق ساخته است.

 در این میان گروه هایی نیز حذف و فعالیت آن ها  در گروه های جدید تجمیع یافته و پیگیری شده است. از جمله گروه‌های مستند، فرهنگ و تاریخ، معارف و سیاسی که اقدامات آنها در سه گروه امور اجتماعی، نهادهای اجتماعی و خانواده و فرهنگ دنبال خواهد شد.

بر همین اساس دو گروه فیلم های تلویزیونی و مجموعه‌های تلویزیونی ادغام و تحت عنوان گروه فیلم و سریال ادامه فعالیت داده است و گروه کودک و نوجوان حاصل از ترکیب گروه کودک و خردسال و گروه نوجوان نیز این مجموعه را یاری خواهد داد. همچنین دو مدیریت تولید و فنی در یک حوزه تجمیع و به فعالیت ادامه می دهد.

در همین راستا و بنا به ضرورت، مدیریت روابط عمومی این شبکه که از بهمن ماه حذف شده بود تحت عنوان مسئول روابط عمومی ذیل مجموعه واحدهای دفتر مدیریت شبکه دو ادامه راه داده است. این روند تا تغییرات ساختاری در حوزه های امور عمومی، اداری، مالی و پشتیبانی ادامه خواهد داشت. شایان توجه است مدیریت های طرح و برنامه، اطلاعات و برنامه ریزی، آرشیو، تامین برنامه و پخش به روال گذشته فعال هستند.

 با تغییر هویت اصلی شبکه دو از شبکه کودک و نوجوان به شبکه تخصصی در حوزه اجتماعی، تغییر و تحولات کیفی علاوه بر ساختار در طیف برنامه های این شبکه مورد انتظار است.

 
منبع: فارس

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false