×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
"بی ام و" کروک اتوبان همت را به خون کشید

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه مرگبار واژگونی یک دستگاه خودرو ی بی ام و کشته و مصدوم شدن ۴ تن خبر داد.

به گزارش "چغادک نیوز"، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی، درخصوص جزئیات این حادثه مرگبار اظهار کرد: در ساعت ۰۰:۴۲ دقیقه بامداد امروز ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران از واژگونی یک دستگاه خودرو بی ام و (مدل جدید) در شرق به غرب بزرگراه همت، روی پل یادگار مطلع شدند و بلافاصله ایستگاه ۲۵ سازمان آتش نشانی عازم محل حادثه شد.

ملکی افزود: در این حادثه یک دستگاه خودرو سواری بی ام و با ۴ سرنشین به هنگام حرکت به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با گارد ریل ، جدول و سپس  با برخورد با یک دستگاه پژو پرشیا در حاشیه بزرگراه متوقف شد.

ملکی افزود: ۴ سر نشین خودرو بی ام و به علت باز بودن سقف خودرو به بیرون پرتاب شدند که آتش نشانان بلافاصله وارد عملیات شدند و هر ۴ سرنشین را از بزرگراه به حاشیه انتقال و تحویل نیروهای اورژانس دادند که پس از معاینات پزشکی مرگ دو نفر تایید شد و دو تن دیگر نیز که به شدت دچار مصدومیت شدند به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گفته مقام مسئول در آتش نشانی سرنشینان ۴ مرد ۲۵ – 30  بودند که آتش نشانان پس از ایمن سازی محل را تحویل عوامل راهور دادند.

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false