رسایی:در سخنان ظریف و روحانی تناقض وجود دارد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
رسایی:در سخنان ظریف و روحانی تناقض وجود دارد

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: در صحبت‌ها و سخنرانی‌های آقای ظریف و روحانی تناقض وجود دارد، این تناقض‌ها فایده ندارد و باید یک چیز رسمی باشد.

به گزارش "چغادک نیوز"، حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: دو ساعت وقت نماینده مجلس چه ارزشی دارد، امضای ۲۱۳ نماینده مجلس چه قدر ارزش دارد برای آن قیمت بگذارید.

وی افزود: دو هفته قبل در جلسه غیرعلنی همین جا آقای صالحی گفت که مقام معظم رهبری تیم مذاکره کننده را مکلف به ارائه فکت‌شیت یا همان برگه توضیحی در مورد بیانیه سوئیس کرده اند. آقای ظریف نیز بعد از آن آمد و این را پذیرفت و گفت که ما این را تهیه و منتشر می‌کنیم ما گفتیم اگر این را تهیه کنید بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

رسایی تصریح کرد: دو روز بعد از این جلسه غیرعلنی رهبر معظم انقلاب مطالبه خود را در دیدار با مداحان علنی کردند و فرمودند ما چیز محرمانه نداریم و به مسئولین گفته‌اند مردم و نخبگان را از جزییات و واقعیات مطلع کنند ما چیز محرمانه نداریم این مصداق همدلی است.

وی گفت: از آن موقع دو هفته گذشته است اما نه تنها دولت و تیم مذاکره کننده فکت‌شیت یا گزاره برگ را منتشر نکردند بلکه اظهارنظر آن‌ها نشان می‌دهد که نمی‌خواهند منتشر کنند، چرا؟ آیا مجلس باید سکوت کند؟

این نماینده مجلس نهم گفت: آقای ظریف می‌گوید، وقتی توافق علنی شود آن را علنی می‌کنیم می‌گویند هنوز توافقی نشده ما فکت شیت را منتشر کنیم پس این همه ساز و دهل و تبریک برای چه بود.

رسایی ادامه داد: رئیس‌جمهور در سفر خود به گیلان گفت «مذاکره تمام نشده که جزییات منتشر شود مذاکره آداب خودش را دارد هنوز مذاکره تمام نشده تا ما بخواهیم جزییات را منتشر کنیم» آقای روحانی ان شالله متوجه نبودید این حرف را زدید این حرف در برابر چه کسی است؟ 
 
وی ادامه داد: سایت رسمی مقام معظم رهبری در طول هفته گذشته سه بار موضوع سخنرانی ایشان در دیدار با مداحان و همین قصه محرمانه را بازخوانی و آن را تیتر کرده این اقدام  یعنی این که آن را مطالبه کنید.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ خاطر نشان کرد: چرا به مردم نمی‌گویند قرار است چه چیزی بدهیم و چه چیزی بگیریم چرا نمی گویند وضعیت تحریم‌ها چه می‌شود آقای لاوروف هم گفته است که  فکت‌شیت آمریکایی‌ واقعی است.

این نماینده مردم تهران تاکید کرد: در صحبت‌ها و سخنرانی‌های آقای ظریف و روحانی تناقض وجود دارد این تناقض‌ها فایده ندارد و باید یک چیز رسمی باشد ما سوال از آقای ظریف کردیم و اگر قانع نشویم این سوالات باید از آقای روحانی مطرح شود.

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false