بازگشت دوباره حاشیه به باشگاه پرسپولیس | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
بازگشت دوباره حاشیه به باشگاه پرسپولیس

حالا که پرسپولیس پس از سال‌ها در آسیا شرایط خوبی دارد و می‌تواند از گروه خود صعود کند مشکلات مالی بیش از گذشته گریبان این تیم را گرفته است.

به گزارش "چغادک نیوز"، شرایط پرسپولیس از نظر مدیریتی خوب نیست، دعواها بالا گرفته و همه هم ادعای ریاست دارد. بعد از آزادی حمیدرضا سیاسی از زندان، دوباره استرس، هیجان و حاشیه به پرسپولیسی برگشت که حداقل چند روزی بود رنگ آرامش را به خودش دیده بود.

سؤال اصلی بعد از آزادی سیاسی این بود که او همچنان به عنوان مدیرعامل به فعالیتش در این باشگاه ادامه خواهد داد یا نه؟ او از نظر قانونی مدیرعامل پرسپولیس است اما فعلا نژادفلاح به عنوان قائم مقام عهده‌دار مسائل مدیریتی این باشگاه است.

در حالی که گفته می‌شود برخی افراد به سیاسی توصیه کرده‌اند از مدیرعاملی پرسپولیس کناره‌گیری کند اما او تاکید کرده که چنین تصمیمی ندارد. در شرایط فعلی کلید این ماجرا در دستان هیئت مدیره پرسپولیس است که اعضایش به ۳ نفر هم نمی‌رسند. اگر هیئت مدیره تشخیص دهد سیاسی باید برود این اتفاق رخ می‌دهد و در غیر این صورت سیاسی به کارش در باشگاه پرسپولیس ادامه خواهد داد اما مهمتر از استعفا و عدم استعفای سیاسی بحث هزینه‌هایی است که او در مدت حضورش در این باشگاه انجام داده است. در هر صورت یعنی ماندن و یا رفتن سیاسی هزینه‌های او باید پرداخت شود.

در مورد حسین هدایتی و نوع حضورش در باشگاه پرسپولیس هم صحبت‌هایی مطرح است مبنی برای اینکه او بابت تمام خرج‌هایی چند وقت اخیرش برای پرسپولیس از نژادفلاح تعهد گرفته و به مسئولان وزارت ورزش هم اعلام کرده تمام هزینه‌هایی که انجام داده باید در واگذاری پرسپولیس مد نظر قرار بگیرد.

بعد از سیاسی و هدایتی نوبت به بهنام پیشروی کیش می‌رسد که به عنوان اسپانسر باشگاه پرسپولیس هزینه‌هایی در این باشگاه انجام داده اما حالا پولش را می‌خواهد. به این ترتیب تمام شاه‌راه‌های مالی باشگاه پرسپولیس بسته شده تا این باشگاه و تیم فوتبالش حسابی دچار مشکل شوند.

در این بین مسئولان وزارت ورزش هنوز جلسه‌ای با مسئولان باشگاه پرسپولیس نداشته‌اند و در شرایط فعلی هم نمی‌خواهند تا روز ۹ اردیبهشت و سومین مرحله واگذاری باشگاه پرسپولیس حرکت خاص یا تغییر و تحول بزرگی در این باشگاه انجام دهند چون در مزایده سوم به احتمال بسیار فراوان یک خریدار پیدا خواهد شد.

حالا چند مسئله و سؤال در این بین مطرح می‌شود. حالا که پرسپولیس پس از سال‌ها در آسیا شرایط خوبی دارد و می‌تواند از گروه خود صعود کند چرا این مشکلات پیش می‌آید؟ چرا باشگاه پرسپولیس در تأمین هزینه‌های سفر سرخپوشان به قطر باید به مشکل بخورد؟ آیا برانکو و دستیاران خارجی‌اش به پول احتیاجی ندارند و نباید قرارداد آنها پرداخت شود؟ حالا که پرسپولیس شرایط بین‌المللی خوبی دارد اگر به خاطر این مشکلات نتواند در آسیا نتیجه بگیرد چه کسی پاسخگو خواهد بود؟

 
منبع: تسنیم

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false