×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
استاندار بوشهر:فضای اقتصادی این استان مطلوب است

استاندار بوشهر با اشاره به این که تورم در کشور کنترل شده گفت: اکنون فضای اقتصادی مطلوبی در استان بوشهر فراهم شده و آرامش و ثبات اقتصادی وجود دارد.

به گزارش "چغادک نیوز"،مصطفی سالاری روز شنبه در آیین تجلیل از بانکداران نمونه استان بوشهر افزود:با برنامه ریزی های انجام شده پیش بینی می شود امسال فضای کسب و کار بهتری نسبت به سال قبل در این استان وجود داشته باشد.

وی یادآورشد:باتوجه به نقش مهم بانک ها در وضعیت اقتصادی و تولیدی جامعه، بانک ها باید نقش خود را در اشتغال جوانان استان بوشهر و رونق اقتصادی جامعه بیش از پیش به منصه ظهور برسانند.

استاندار بوشهر اظهارداشت:بانک ها نقش مهمی دراقتصاد و رونق جامعه دارند طوری که بیشتر برنامه روزمره مردم با بانک ها در ارتباط است.

وی گفت: در بیشتر خانواده ها جوانان جویای کار و تحصیل کرده وجود دارد که باید با تعامل بانک ها مشکلات فراروی اشتغال جویندگان کار در این استان برطرف شود.

استاندار بوشهر افزود: همکاری بانک ها با متولیان واحدهای تولیدی زمینه فعال کردن واحدهای راکد و نیمه فعال را فراهم می کند که تحقق این مهم نقش موثری در رونق اقتصادی و ایجاد فرصت های شغلی جدید در استان بوشهر خواهد داشت.

وی اضافه کرد: عملیاتی کردن شعار سال مبنی بر همدلی و همزبانی با مردم پاسخگویی به مسایل آنان و بستر سازی برای رفع مشکلاتشان است.

استاندار بوشهر تکریم و حفظ حرمت مردم را ضرورت و اولویت کار بانک داری دانست و گفت: رضایت مردم از عملکرد بانک ها سبب افزایش اعتماد مردم به دولت می شود.

ایرنا

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false