نقوی‌حسینی: انتشار فکت‌شیت بعداز توافق معنی ندارد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
نقوی‌حسینی: انتشار فکت‌شیت بعداز توافق معنی ندارد

فکت شیت قبل از توافق منتشر می‌شود. اگر این فکت شیت بعد از توافق منتشر شود، معنی و مفهومی ندارد. رهبر معظم انقلاب و ۲۱۳ نماینده مجلس صراحتا از دولت خواسته‌اند که این فکت شیت منتشر شود. ظریف و صالحی گفته‌اند که این فکت شیت آماده است، حال چرا این منتشر نمی‌شود شاید مسائل دیگری وجود دارد که منتشر نمی‌شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، سیدحسین نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار داشت: در توافقات بین‌المللی حق عمل متقابل برای همه کشورها وجود دارد و این حق حتی اگر در توافق ذکر هم نشده باشد، قابل انجام است. این اصل در حقوق بین‌الملل به عنوان یک قاعده وجود دارد.
 
وی به در دستور کار بودن یک طرح یک فوریتی در مجلس اشاره کرد و گفت: مجلس یک طرح یک فوریتی را تصویب کرده که بر اساس آن اگر آمریکا کارشکنی کند و کنگره این کشور سنگ‌اندازی کند، دولت ملزم خواهد بود غنی‌سازی را در غنای ۲۰ درصد و بالاتر دنبال کند. این طرح پس از تصویب در صحن علنی لازم الاجرا خواهد بود. محتوای این طرح در کمیسیون امنیت ملی مجلس در حال بررسی است.
 
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس به جلسه فوق‌العاده مجلس در روز دوشنبه اشاره کرد و افزود: کمیسیون امنیت ملی مجلس، روز دوشنبه در نشستی فوق‌العاده، نظرات و دیدگاه‌های نمایندگان مجلس را بررسی می‌کند. در این نشست این کارشکنی کنگره نیز بررسی می‌شود.
 
وی در خصوص سخنان اخیر ظریف در این مورد که "مگر توافق کرده‌ایم که فکت شیت منتشر شود؟" نیز گفت: فکت شیت قبل از توافق منتشر می‌شود. اگر این فکت شیت بعد از توافق منتشر شود، معنی و مفهومی ندارد. رهبر معظم انقلاب و ۲۱۳ نماینده مجلس صراحتا از دولت خواسته‌اند که این فکت شیت منتشر شود. ظریف و صالحی گفته‌اند که این فکت شیت آماده است، حال چرا این منتشر نمی‌شود شاید مسائل دیگری وجود دارد که منتشر نمی‌شود.

 
منبع: نسیم

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false