مردم جهان از سازمان ملل و شورای امنیت ناامید هستند | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
مردم جهان از سازمان ملل و شورای امنیت ناامید هستند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مردم جهان از سازمان ملل و شورای امنیت ناامید هستند.

به گزارش "چغادک نیوز"، ، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه امروز بوشهر با اشاره به آغاز ماه رجب اظهار داشت: این ماه از ماه‌های پربرکت است که به عنوان ماه استغفار و عبادت است و باید از این فرصت به خوبی برای خودسازی استفاده کنیم.

وی به اهمیت بسیار بالای مسائل تربیتی در خانواده اشاره کرد و ادامه داد: حراست و حفاظت از بنیان خانواده از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و در شرایط کنونی که هدف غرب سست‌کردن بنیان خانواده است، باید به این موضوعات بیش از پیش توجه شود.

امام جمعه بوشهر جنایات سران عربستان در یمن و تعرض به حجاج ایرانی را محکوم کرد و افزود: آل سعود در دهه‌های اخیر باعث اختلافات سیاسی و مذهبی زیادی در سطح منطقه شده است و باعث بروز مشکلاتی برای جهان اسلام شده است.

عربستان یکی از کشورهای اقماری استعمار است

وی با اشاره به اینکه عربستان یکی از کشورهای اقماری استعمار است، اضافه کرد: تعرضات و جنایات آل سعود با هماهنگی تروریست‌های جاسوسی انگلیس انجام شده است.

صفایی بوشهری با بیان اینکه برنامه‌های استکبار بر علیه مسلمانان از طریق عربستان انجام می‌شود، بیان داشت: مدیریت ضعیف و ابتدایی آل سعود را در اراه خدمات به حجاج شاهد هستیم و حاکمیت آنها بنیان صیحی اسلامی را ندارد.

وی با تذکر به جدی به آل سعود مبنی بر لزوم ترک رویه کنونی در دست زدن به جنایات، گفت: شورای امنیت تاریخ ننگینی دارد که بسیاری از کودتاها را مدیریت می‌کند و مردم جهان از سازمان ملل و شورای امنیت ناامید هستند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر همچنین روز ارتش را گرامی داشت و افزود: ارتش جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح دارای توان بالایی در همه عرصه‌ها هستند و مایه اقتدار نظام هستند.

مهر

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false