×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
فیروز کریمی: فروزان لوس‌بازی درمی‌آورد

سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: فروزان لوس‌بازی درمی‌آورد و رفتارهایش مربوط به زمان هخامنشی بود.

به گزارش "چغادک نیوز"، فیروز کریمی پس از تساوی یک بر یک ملوان برابر استقلال در خصوص این بازی اظهار داشت:‌ بازی خوبی را از سوی دو تیم مشاهده کردیم و مسابقه سرشار از تاکتیک و طراوت بود. استقلال هم بازی خوبی ارائه کرد و یکی از زیباترین مسابقات لیگ را دیدیم. خدا کند همه مسابقات لیگ به این شکل باشد.

وی افزود: فوتبال زیبا بود، زمین مناسب و باکیفیت بود و هیچ کدام از دو تیم به دنبال ضدفوتبال نبودند. فوتبال امروز را می‌توان با کیفیت بین‌المللی قیاس کرد. متاسفانه فقط فروزان یک مقدار اعصاب خوردی می‌کرد و زمان بازی را می‌کشت. او باید از این تفکرات بیرون برود. فروزان لوس‌بازی درمی‌آورد و رفتارهایش مربوط به زمان هخامنشی بود.

سرمربی ملوان در پاسخ به این سؤال که آیا ملوان در لیگ برتر می‌ماند، اظهار داشت:‌ ملوان دیگر در لیگ برتر مانده و این مسئله تمام شده است.

کریمی در رابطه با اعتراضاتی که در کنار زمین به یکی از بازیکنان انجام می‌داد اظهار داشت: روی نقطه نقطه زمین با توجه به شرایط تاکتیکی حریف کار کردیم. توپی کنار خط آمد و در آنجا حضور داشتند. به بازیکن گفتم از این کانال حرکت کند و برود ولی او به طرف دیگری رفت که ۳-۴ بازیکن در آنجا حضور داشتند و روی سرش می‌ریختند. راهی که او می‌رفت به ترکمنستان و گورستان بود. به خاطر اینکه او به گورستان نرود تا دفنش کنیم باید این مسئله را به او می‌گفتم. ما برای هر مسئله‌ای شرح وظایفی داریم. جلوی رضا عنایتی با او به صورت رمزی حرف می‌زدم و عنایتی متوجه نمی‌شد چه می‌گویم. به او می‌گفتم ۳ شد که عنایتی فکر می‌کرد این کلمه به معنی ضایع شدن است. در حالی که موضوع دیگری بود. البته عنایتی بازیکن باهوشی است و این مسائل را می‌فهمد.

وی در رابطه با قضاوت داوری بازی امروز اظهار داشت: داوری بسیار خوب بود. یکی از بهترین داوری‌های ۴۰ سال اخیر را دیدم. خوشبختانه بازی هم بسیار خوب بود و در کنار آن تماشاگران و شرایط ورزشگاه هم بسیار عالی بود. مهمتر از همه مربیان دو تیم بودند که آنها هم از مابقی مسائل بهتر بودند.

سرمربی ملوان در پاسخ به این سوال که جرا در کنفرانس‌های مطبوعاتی قبل از بازی حاضر نمی‌شود، اظهار داشت: در این رابطه گله دارم و بیشتر گله‌ام از دیده‌بان است. دنبال بهانه‌ آوردن نیستم اما مادر یکی از دوستانم زمان کنفرانس روز گذشته به رحمت خدا رفته بود. قبل از بازی هزار بحث وجود دارد که نمی‌توانیم آنها را بیان کنیم. حضور در کنفرانس بعد از بازی هم اجباری است. ما برای هر مسئله‌ای برنامه‌ای داریم و با حساب و کتاب کار می‌کنیم. اینکه چه فردی را به کنفرانس می‌فرستیم جزو تاکتیک ماست برای شیر یا خط هم تاکتیک داریم. وقتی مازیار زارع را با مهیار عوض می‌کنند این طور نیست که شرح وظایف تاکتیکی آنها یکی باشد. ما برای هر مسئله‌ای برنامه‌ای داریم و نمی‌توانیم همه حرف‌ها را بزنیم.

 
منبع: فارس

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false