×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
رونمایی از ماکت پهپاد «ابابیل» در غزه+ تصاویر

گردان‌های شهید عزالدین قسام شب گذشته از پهپادی که چندین ماموریت در عمق سرزمین‌های اشغالی از جمله بر فراز ساختمان وزارت جنگ اسرائیل انجام داده رونمایی کرد.

به گزارش "چغادک نیوز"، گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» شامگاه دیروز از ماکت پهباد «ابابیل» در محله الشجاعیه غزه رونمایی کرد.

در آیین رونمایی از این ماکت دکتر «خلیل الحیه» عضو دفتر سیاسی جنبش حماس و تعدادی از مقامات سیاسی و نظامی این جنبش حضور داشتند.

این مراسم به مناسبت یازدهمین سالروز ترور دکتر «عبدالعزیز رنتیسی» از رهبران حماس برگزار شد.

همزمان با رونمایی از این پهباد، نیروهای گروهان‌های الشجاعیه گردان‌های قسام رژه باشکوهی را از خود به نمایش گذاشتند که رژیم اشغالگر قدس به برتری این گروهان‌ها نسبت به یگان‌های نخبه نظامی خود از جمله تیپ گولانی در جریان جنگ اخیر غزه اعتراف کرد.

این پهپاد برای نخستین بار در جریان رژه نظامی گردان‌های قسام پس از جنگ اخیر غزه نمایان شد. این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که گردان‌های قسام در جریان جنگ اخیر غزه از آن استفاده کرد.

گردان‌های قسام اعلام کرد: این پهباد دست به چندین ماموریت در عمق سرزمین‌های اشغالی ۴۸ از جمله بر فراز ساختمان وزارت جنگ اسرائیل زد.

گردان‌های قسام در آن زمان اعلام کرد: سه نمونه از این پهباد را طراحی و ساخته است که عبارتند از پهباد A۱A با ماموریت شناسایی و پهباد A۱Bبا ماموریت تهاجمی و پهباد A۱Cب ا ماموریت تهاجمی انتحاری.

 
منبع: ابنا

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false