تسلط نیروهای امنیتی بر بخش اعظم پالایشگاه بیجی | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
تسلط نیروهای امنیتی بر بخش اعظم پالایشگاه بیجی

وزیر دفاع عراق ضمن تشریح اهداف سفر خود به آمریکا از تسلط نیروهای امنیتی این کشور بر بخش اعظم پالایشگاه بیجی در شمال تکریت خبر داد.

به گزارش "چغادک نیوز"، پایگاه النهرین خبر داد: خالد العبیدی وزیر دفاع عراق اعلام کرد: آنچه در بیجی رخ داد قابل انتظار بود اما بیشتر مناطق تحت اشغال داعش آزاد شده است. بیشتر پالایشگاه بیجی در شمال شهر تکریت آزاد شده است.درباره سفر خود به واشنگتن گفت: ما از آمریکا خواستیم که خیلی سریع سلاح و مهمات به ارتش عراق بدهد.

هلاکت ۹۷ تروریست در سامراء و غرب عراق

از سوی دیگر وزارت دفاع با صدور بیانیه ای اعلام کرد: نیروی هوایی عراق طی عملیاتی موفق در سامراء و غرب عراق ۹۷ تروریست را به هلاکت رساند.در عملیات نیروی هوایی در سامراء بیش از ۵۰ تروریست و در عملیات فجر الکرمه در غرب بغداد بیش از ۴۷ تروریست در حملات هوایی کشته شدند.

آزاد سازی مناطق جدید در جنوب غرب کرکوک

اما در ادامه عملیات علیه تروریست ها در محور جنوب غرب کرکوک مناطق تل احمد و خطوط راه آهن در حدفاصل روستاهای البشیر والعزیزیه به کنترل نیروهای پیشمرگه در آمد.

دفع حمله داعش به منطقه الحوز در الرمادی

دلف الکبیسی فرماندار الرمادی از دفع حمله داعش به منطقه الحوز در شهر الرمادی و هلاکت و زخمی شدن ده ها داعش خبر داد و افزود: نیروهای امنیتی در حال ایجاد موانع امنیتی در اطراف شهر الرمادی با هدف ممانعت از ورود تروریست ها به این شهر هستند.

 
منبع: تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false