×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
افزایش ۸.۹ درصدی نرخ اجاره بها

مرکز آمار ایران از افزایش ۶.۹ درصدی قیمت خرید و فروش هر مترمربع زمین یا زمین ساختمان‌های مسکونی کلنگی و کاهش ۱.۳ درصدی قیمت خرید و فروش هر مترمربع زیربنای مسکونی در شهرها در نیمه اول سال ۹۳ خبرداد.

به گزارش "چغادک نیوز"،   بررسی معاملات ثبت شده در سامانه اطلاعات مدیریت معاملات املاک و مستغلات کشور در نیمه اول۱۳۹۳ برای تمام شهرهای کشور که توسط مرکز آمار ایران انجام شده است، نشان می‌دهد:

متوسط قیمت خرید و فروش هر مترمربع زمین یا زمین ساختمان‌های مسکونی کلنگی  معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی در کل کشور ۷۲۴۸ هزار ریال بوده است که نسبت به دوره قبل ۱.۰ درصد کاهش و نسبت به دوره مشابه سال قبل ۶.۹ درصد افزایش داشته است.

متوسط قیمت خرید و فروش هر مترمربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی در کل کشور ۱۴۳۳۰ هزار ریال بوده است که نسبت به دوره قبل ۰.۹ درصد افزایش و نسبت به دوره مشابه سال قبل ۱.۳ درصد کاهش داشته است.

متوسط اجاره ماهانه به‌علاوه سه درصد ودیعه پرداختی برای اجاره یک مترمربع زیربنای مسکونی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی در کل کشور ۷۳۰۰۳ ریال بوده است که نسبت به دوره قبل ۱۰.۱ درصد و نسبت به دوره مشابه سال قبل ۸.۹ درصد افزایش داشته است.

 

 
منبع: مهر

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false