×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
افزایش ۱۰ هزار صندلی سینما برای تهرانی ها

در سال‌جاری قرار است ۱۰ هزار صندلی سینما به پایتخت افزوده شود. این اقدام با استفاده از ظرفیت ۳۷۴ سرای محله در تهران انجام می‌شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، این خبری بود که حجت‌الاسلام میثم امرودی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ذیل برنامه‌های سال‌جاری فرهنگی اجتماعی تهران عنوان کرد. تقویت، تحکیم و راه‌اندازی سینماهای محلی در شهر تهران از برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی سال است. تکمیل پروژه‌های عمرانی حوزه فرهنگی که سال گذشته انجام شده در این زمینه محور اصلی فرهنگی تهران در سال‌جاری است.

به این ترتیب امسال باغ کتاب و پانورامای دفاع‌مقدس در تپه‌های عباس آباد افتتاح می‌شود و باغ موزه دفاع‌مقدس آخرین مراحل تکمیل را طی می‌کند. همچنین فضاهای فرهنگی در بوستان ولایت و بوستان یاس ایجاد و پروژه‌های سرای محلات نیز تکمیل می‌شود. به گفته معاون شهردار تهران همچنین براساس وعده شهرداری مبنی بر آماده‌سازی‌400مسجد در تهران، در حال حاضر ۱۷۴مسجد در دست احداث است‌ که ۵۰درصد آنها تا پایان امسال تکمیل و افتتاح شده و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

آنگونه که امرودی به شهرنوشت خبر داده، یکی از اقداماتی که امسال به آن توجه می‌شود تعیین و تثبیت مدیران محلات از سوی شورایاری‌هاست که به تازگی انتخابات آن برگزار شده است و در سال آتی تلاش می‌شود در این راستا بیشترین استفاده و بهره‌برداری از امکانات شهرداری تهران در سطح محلات صورت گیرد. فعالیت فرهنگی در ۱۲۰۰بوستان بزرگ و‌ فعالیت ویژه در حوزه مد و لباس از دیگر خبرهای امرودی بود.

همچنین وی از تثبیت معماری اسلامی ایرانی در پروژه‌های فرهنگی پایتخت خبر داد. وی در حاشیه بازدید از مجموعه نمایش‌های آیینی صبا، پردیس تئاتر حرفه‌ای شهر تهران و خانه موزه استاد انتظامی بر لزوم اجرای تمامی پروژه‌ها بر مبنای بالاترین استانداردهای جهانی در زمان تعریف شده و با رعایت صرفه مدیریت شهری به‌منظور ارائه خدمات جهادی به شهروندان فهیم پایتخت ایران اسلامی تأکید کرد و از تثبیت معماری اسلامی ایرانی در پروژه‌های مراکز فرهنگی و گردشگری پایتخت به‌عنوان اهداف شهرداری تهران نام برد.

منبع: همشهری

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false