پرواز پهپادهای آمریکا بر فراز یمن | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
پرواز پهپادهای آمریکا بر فراز یمن

روزنامه نیویورک تایمز از پرواز پهپادهای جاسوسی پریدیتور و ریپرِ آمریکا در آسمان یمن و ارایه اطلاعات جمع آوری شده به عربستان، قطر و بحرین خبر داد.

به گزارش "چغادک نیوز"، روزنامه نیویورک تایمز تأکید کرد: این پهپادها، اطلاعات به دست آمده از جاسوسی بر فراز یمن را برای تیم ۲۰ نفره هماهنگی نظامی آمریکا می فرستند که به نوبه خود اطلاعاتِ به دست آمده را در اختیار عربستان، قطر و بحرین قرار می دهند.

به گزارش شبکه العالم، نیویورک تایمز به نقل از یک منبع بلندپایه نظامی که خواست نامش فاش نشود، افزود: نظارت بر توزیع اطلاعات میان سه کشور عربستان، قطر و بحرین، توسط "کارل ماندی" معاون فرمانده نیروی زمینی آمریکا در خاورمیانه صورت می گیرد.

این منبع بلندپایۀ آمریکایی خاطر نشان کرد: عربستان، فهرستی از اهداف احتمالی را به تحلیلگران آمریکایی می دهد تا بررسی های لازم در خصوص آن صورت گیرد.

وی افزود: ما اهداف را انتخاب نمی کنیم؛ اما وقتی اهداف انتخاب می شود، ما بررسی های اطلاعاتی لازم را در خصوص آن ها انجام می دهیم و به عربستان کمک می کنیم تا دقت لازم را در حملات خود داشته باشد و حملات این کشور، از کارآمدی لازم برخوردار باشد.

عربستان به همراه شماری از کشورهای عربی از بیش از سه هفته پیش تاکنون حملات تجاوزگرانه گسترده ای را علیه کشور یمن آغاز کرده است و آمریکا و همپیمانان غربی اش نیز با زیر پا گذاشتن اصول حاکم بر روابط بین الملل مبنی بر احترام به حاکمیت کشورها، از این ائتلاف تجاوزگرانه حمایت و به آن کمک کرده اند.

 
منبع: تسنیم

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false