گودرزی: امیدواریم فوتبال مانند کشتی رشد کند | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
گودرزی: امیدواریم فوتبال مانند کشتی رشد کند

وزیر ورزش و جوانان گفت: در حال حاضر نگاه‌ها به کشتی معطوف است که قهرمان جام جهانی شده، امیدواریم فوتبال مانند کشتی رشد داشته باشد.

به گزارش "چغادک نیوز"، محمود گودرزی در حاشیه بازدید از استخر کوثر شهرستان رشت در جمع خبرنگاران افزود: برای بازسازی و تکمیل استخر کوثر که در برف سال گذشته تخریب شده است اعتباراتی تخصیص داده شده که امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی هدف از سفر ریاست جمهور و وزراء به استان ها را فعال سازی پروژه های عمرانی و نیمه تمام، دیدار با مردم و آشنا شدن با مشکلات و موانع مختلف آن ها دانست و گفت: کاروان تدبیر و امید برای رفع مشکلات مردم رشت از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد؛ هر سفر برکاتی زیادی برای آن منطقه و استان خواهد داشت. در سفر به گیلان برای توسعه و تقویت زیرساخت ها حدود ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

وزیر ورزش و جوانان همچنین هدف کلی وزارتخانه را عملیاتی کردن برنامه های کلان پیش بینی شده دانست که قبلا به مجلس تقدیم شده بود.

گودرزی درادامه و در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر چگونگی وضعیت فوتبال و سرمربی تیم ملی، اظهار داشت: در حال حاضر نگاه ها به کشتی معطوف است که قهرمان جام جهانی شده، امیدواریم فوتبال مانند کشتی رشد داشته باشد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه موضوع واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به طور جدی پیگیری می شود، گفت: برای بار سوم مزایده دو باشگاه برگزار خواهد شد و اگر بازهم کسی خواستار خرید سرخابی‌های تهران نبود کمیته ای با حضور نمایندگان اقتصاد و دارایی، دادگستری و وزارت ورزش و جوانان تشکیل خواهیم داد تا وضعیت‌شان مشخص شود.

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false