هفته عقیدتی فرصتی برای ترویج اندیشه اسلامی است | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
هفته عقیدتی فرصتی برای ترویج اندیشه اسلامی است

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع):هفته عقیدتی فرصتی برای ترویج اندیشه اسلامی و معرفی ابرار و بزرگان علم و اندیشه است.

به گزارش "چغادک نیوز"، سرهنگ حمید خرمدل در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج گفت: هفته عقیدتی فرصتی برای ترویج اندیشه اسلامی و معرفی ابرار و بزرگان علم و اندیشه است.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر صبح امروز در این نشست که به مناسبت سی و ششمین سالگرد شهادت فیلسوف و حکیم فرزانه استاد شهید مرتضی مطهری برگزار شد، اظهار داشت: در هفته عقیدتی که از یازدهم اردیبهشت ماه همه ساله در سطح سپاه و بسیج آغاز می شود، می بایست  نسبت به تبیین اندیشه های شهید مطهری بیش از پیش تلاش نمود و نسل جوان امروز را که تشنه معارف حقیقی دین مبین اسلام هستند را با این اندیشه ها آشنا نمود.

وی تصریح کرد: مطالعه آثار این شهید والامقام برای پی بردن به ژرفای عمیق علمی این استاد شهید راهگشاست و مسئولین امورعقیدتی سیاسی در مجموعه سپاه و بسیج می بایست با فراهم نمودن بستر لازم در جهت تهیه و معرفی این آثار ارزشمند برای پاسداران و بسیجیان دین خود را با این شهید والامقام ادا نمایند.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب شناخت عمیقی از این شهید والا مقام داشتند و به همین خاطر وی را به شهادت رساندند، افزود: هر روز که تاریخ شهادت ایشان می گذرد، زوایای پنهانی از قاطعیت ایشان در شناخت شبهات دینی و پاسخ های جامع به آنها بر همگان آشکار می شود.

حجت الاسلام دشتی مسئول نمایندگی ولی ففقیه در سپاه امام صادق(ع) نیز بیان داشت: تکریم معلمین در هفته عقیدتی سیاسی می بایست جدی تر گرفته شده و در جهت پاسداشت مقام شامخ شهید مطهری و گرامی داشت معلمین و مربیان عقیدتی و سیاسی با برگزاری برنامه های مختلف در سطح سپاه و بسیج از هیچ تلاشی فروگذار نماییم.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false