×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
هاشمی: مذاکره کنید باخته اید/ آمریکا، عربستان و اردن سر و ته یک کرباسند/ الگوی زن ایرانی زنان برهنه غربی نیستند

هاشمی رفسنجانی: برادران فلسطینی بدانید اگر کشیده شدید به مذاکره باخته اید، اگر کشیده شدید به میانجیگری شیوخ و سلاطین و رئیس جمهور های قلابی باخته اید. خودتان ، خون خودتان ، شهادت خودتان می تواند آدم ها را دنبال شما بیاورد .

به گزارش "چغادک نیوز"، ۳۳ سال پیش در چنین روزی هاشمی رفسنجانی در جایگاه امام جمعه موقت شهر تهران، از تریبون خطبه های نماز جمعه تهران مطالبی را عنوان کرد که مقایسه مطالبی که این روزها از سوی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح می شود با اظهار نظرهای انقلابی آن دوران، نشان از تغییراتی اساسی در گفتار آیت الله می دهد. در ادامه بخشی از سخنرانی هاشمی رفسنجانی در نمازجمعه ۲۷ فروردین ۱۳۶۱ منتشر می شود. 

چپ و راست همه جهنمی هستند

هاشمی رفسنجانی در خطبه با اشاره به جریان های سیاسی چپ و راست در ایران ، فلسطین و …و خطر این جریان ها برای انقلاب ها گفت : شروع حرکت اسلامی است و مایه حرکت فکر اسلامی است و فکر اسلامی از جمهوری اسلامی و از امام شروع شده چپی ها هم دروغ می گویند چپی اند البته چپ هم باشند ما قبولشان نداریم برای ما چپ و راست فرق نمی کند و هر دو آن ها به جهنم هستند آن چیزی که مهم است این است که دروغ می گویند شعار چپ یک مقدار در طبقه محروم خریدار دارد طبقه سرمایه دار و پولدار آن ها که هیچ شعاری جذبشان نمی کند و فقط وافور و منقل و شراب و این جور چیزها آن ها سرشان می شود آن طبقه ای که می توانند حرکت بکنند جان بدهند کار بکنند و از این کارها این ها را مثلا با شعار کار برای حق کارگر و مسکن و فلان می شود راه انداخت در لبنان هم همین است . در ایران هم همین است ، گروه های لبنانی اسمشان چپ است از صدام پول می گیرند و صدام هم از آمریکا …

وی  ادامه داد : صدام ، آمریکا ، عربستان و اردن و همه این ها سر و ته یک کرباسند و با هم کار می کنند و حالا در فلسطین حرکت اسلامی شروع شده بمبش را توی سر مردم شیعه جنوب لبنان می اندازند؟ آن هم کی می اندازد ؟ حزب کمونیستی که تا حالا شعار ضد اسرائیلی می داد و چپی ها و ملی گراها و گروه مشترک و خائنی که لبنان را به خاک و خون کشیدند.

مذاکره کنید باخته اید

هاشمی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه گفت : برادران فلسطینی بدانید اگر کشیده شدید به مذاکره باخته اید ، اگر کشیده شدید به میانجیگری شیوخ و سلاطین و رئیس جمهور های قلابی باخته اید . بازوی خودتان را ، خودتان ، خون خودتان ، شهادت خودتان می تواند آدم ها را دنبال شما بیاورد .

وی افزود : شما اگر در میدان باشید و خون بدهید و جان بدهید و مال بدهید و تحمل خسارت بکنید مردم دنیا دنبال شما می آیند و دولت ها چون سال ها شعار ضد اسرائیلی داده اند دیگر جرات نمی کنند که با شما مخالفت کنند و مجبورند بیایند ، فقط اجازه ندهید که این ها در کار شما دخالت کنند .

مبارزه مسلحانه راه رهایی فلسطین

هاشمی استمرار در مبارزه و تحریم اقتصادی حامیان اسرائیل را گام های بعدی دانست و گفت : مرحله چهارم آن است که باید جهاد آزادی بخش مسلح شروع بشود و نیروهای اسلامی وارد شوند و نیروهای کمونیستی را هم نپذیرند این ها اگر در صفوف شما بیایند در میان شما تفرقه می پراکنند بگذارید که مسلمان های خالص که ما در پیشاپیش آن ها خواهیم آمد بیایند و آن جا در کنار شما خون بدهند تا اسرائیل را بیرون کنیم و فلسطین را آزاد .

الگوی زن ایرانی زنان برهنه غربی نیستند

هاشمی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با اشاره به ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها اظهار داشت : ستاره های سینما نمی توانند الگوی زن باشند ، آن خانمی که از بالا تا سینه خودش را لخت می کند و از پائین تا بالای زانو و همه همتش این است که یک مشت جوان را منحرف کند این که الگو نمی شود ، روز زن که دیروز بود روز الگو گیری است .

وی ادامه داد : از ما می پرسند که جمهوری اسلامی برای خانم ها چه کرده جوابش روشن است خانم ها را از یک جهنمی که پهلوی ها و پسر پهلوی ها و غربی ها و شرقی ها برایشان درست کرده بودند نجات دادیم .

زن غربی مثل یک هلوی پوست کنده !

هاشمی گفت : دروغ می گویند آن هایی که دم از آزادی می زنند و می خواهند زن را تبدیل به یک کالا بکنند  زن را تبدیل به یک عروسک بکنند یا توی سینما ، یا لب دریا ، یا توی تماشاخانه و یا توی کاباره و خیابان و اداره وسیله عیاشی و وسیله لذت و تمتع مردها بشود . همان هایی که این کار را می کنند مردهایش را لخت نمی کنند و خانم ها را لخت می کنند مرد از سرش کلاه گرفته تا کفش پاهایش تمام بدنش پوشیده است اما خانم همراهش می آید مثل یک هلو پوست کنده کنارش می گذارد و به مردم نشان می دهد و به مردم نشان می دهد این آزادی زن است چه ربط به آزادی دارد . این کلاهی است که سر زن ها گذاشته اند و بدبختشان کرده اند که به اسم آزادی تبلیغشان کنند به یک وسیله سکس و لوکس و وسیله تهییج چشم ها و لذات آنی مردها ، کلاه سر زن ها گذاشته اند و این احمق ها هم باور کرده اند .

هاشمی در ادامه از تعدادی از انقلابیون که در فرانسه توسط دولت این کشور به اسارت گرفته شده و در بند هستند و دست به اعتصاب غذا زده اند خواست به اعتصاب خود پایان دهند تا دشمنان شاد نشوند

 منبع: دانا

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false