×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
به ازای هر ۳ شغل یکی نابود می‌شود

وزیر کار می گوید امسال۴۰۰تا۵۰۰هزار شغل جدید ایجاد می شود که تحقق آن نیازمند تا ۵درصد رشد اقتصادی است، بنابراین با وجود۴.۵میلیون تقاضای بالقوه کار در دانشگاه‌ها، بیکاری میلیونی همچنان ادامه خواهد داشت.

به گزارش "چغادک نیوز"، مهر به نقل از هافینگتون پست خبر داد، یکی از سخنگویان ستاد انتخاباتی هیلاری کلینتون گفته است وی از حق برابر ازدواج حمایت می کند و امیدوار است که دادگاه عالی در کنار زوج های همجنسگرا قرار گرفته و حق قانونی آنها را تضمین کند.

کلینتون روز دوشنبه به طور رسمی نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا اعلام کرد. موضوعاتی مانند نرخ مالیات، رشد اقتصادی، اشتغالزایی، بیمه درمانی، سقط جنین و در سال های اخیر ازدواج همجنسگرایان از مهم ترین موضوعاتی هستند که نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا به آنها می پردازند.

براساس این گزارش، هیلاری کلینتون پیش از این مواضع متناقضی را درباره ازدواج همجنسگرایان اتخاذ کرده است. وی در سال ۲۰۱۳ خواستار اعطای حق قانونی ازدواج به همجنسگرایان شده بود اما بعد از آن به رادیوی دولتی آمریکا گفت که هر ایالتی در این کشور باید خود درباره این مساله تصمیم بگیرد.

بسیاری از هواداران کلینتون از قانونی شدن ازدواج همجنسگرایان در تمامی ایالت های آمریکا حمایت می کنند. انتشار می رود که دادگاه عالی آمریکا در ماه ژوئن درباره قانونی شدن سراسری ازدواج همجنسگرایان تصمیم گیری کند. در حال حاضر ازدواج همجنسگرایان در برخی از ایالت های آمریکا قانونی است.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false