×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
انتقاد مجتبی شاکری از دروغ‌پردازی یک روزنامه اصلاح‌طلب

جریان رقیب تلاش می‌کند با خبرسازی، وحدت اصولگرایان شکسه شود اما ساختار وحدت محکم طراحی شده است.

به گزارش "چغادک نیوز"، مجتبی شاکری عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه سازوکار وحدت در جریان اصولگرا به خوبی دنبال می‌شود، گفت: تجربه نشان داده هر مقدار که به زمان انتخابات نزدیک می‌شویم و جریان اصولگرا هم همدلی، گفتگو و نشست‌های خود را بیشتر ادامه می‌دهند پروژه های تخریب از طرف مقابل صورت می‌گیرد و جعل خبر و شایعه می‌کنند و به نوعی می‌خواهند پیوند و پیوستگی ایجاد شده در بین اصول‌گرایان تبدیل به فعل منفی شود.

وی افزود: این پیوند و پیوستگی اصول‌گرایان منتج به جلسه ملاقات حضرات آیات «یزدی، موحدی‌کرمانی و مصباح‌یزدی» شد و حتما سرآغازی پیوندی می‌شود که اثرات آن در انتخابات برای همه قابل استفاده خواهد بود.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران همچنین در واکنش به گزارش روزنامه «اعتماد» که راهبرد ایثارگران را تله انتخاباتی نامیده بود، اظهارداشت: به لطف الهی مجموعه کسانی که در این گفتگوها شرکت می‌کنند و می خواهند طراحی وحدت رقم بخورد بدون چشم داشت فعالیت می‌کنند و همه آنها حاضرند از خود بگذرند تا بتوانند اندیشه امام، گفتمان مقام معظم رهبری و اصولگرایی در عمل محقق شود.

گفتنی است، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی پیش از این با صدور بیانیه ای ضمن تاکید بر وحدت اصولگرایان به صراحت اعلام کرد: «برای رسیدن به یک فهرست واحد از عناصر کارامد و معتقد به گفتمان انقلاب در انتخابات، حاضریم هیچ فردی از اعضای ما در این فهرست حضور نداشته باشند».

شاکری با اشاره به تعیین سازوکار وحدت نیز می گوید: جلوه زیبای نشست اضلاع اصولگرایی و ملاقات حضرات آیات مصباح، یزدی و موحدی کرمانی نشان می دهد ساختار وحدت برای اضلاع اصولگرایی محکم است اما با این حال رقیب از اصلاحات، گمانه ها و تخریب استفاده می کند.

روزنامه «اعتماد» در گزارشی راهکار و سازوکار اصولگرایان تحول خواه (جمعیت ایثارگران و جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی) را تله انتخاباتی برای راست سنتی عنوان کرد و مدعی شد: با این سازوکار این تشکل می خواهد سهم بیشتری را در فهرست انتخاباتی اصولگرایان داشته باشد.

منبع: نماینده

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false