×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
مهیاکردن تفریحات و سرگرمی های سالم برای مردم/ برنامه های فرهنگی در کنار سواحل در طول سال ادامه دارد

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهرگفت: ماباید برای تفریحات و سرگرمی های مردم برنامه داشته باشیم و شرایط را برای استفاده آنان از تفریحات سالم را مهیا کنیم والا خلال ایجاد می شود و این همان چیزی است که دوشمنان فرهنگی با هزینه های تبلیغاتی فراوانی در صدد وانحراف کشاندن آن و ناسالم کردن این محیط ها هستند.

به گزارش "چغادک نیوز"، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار چغادک نیوز: اجرای برانامه های فرهنگی در سواحل و تفریگاه ها یکی از برنامه های مورد تاکید واهمیت در سازمان بسیج است.

وی اظهارداشت: این فعالیت های باتمرکزبروی انجام تفریحات سالم وایجاد سرگرمی های پرمحتوا ومتناسب برای خانواده ها ،نوجوانا و کودکان انجام گرفته است.

غلام رضا جمالی بااشاره به فعالیت های فرهنگی صورت گرفته را در کنار سواحل تصریح کرد: از جمله این فعا لیت ها برگزای نماز جماعت،ایجاد غرفه های نقاشی ، برگزاری مسابقان ورزشی،برگزاری مسابقات فرهنگی ومذهبی، برگزاری مراسمات مذهبی،ایستگاه تلوزیون و پخش فیلم، برپایی غرفه های مشاوره ویزیش رایگان توسط پزشکان بسیجی و فعالیت های متعدد فرهنگی دیگر می توان اشارنمود.

وی ادامه داد: بابرنامه ریزی که درسازمانه بسیج مستضعفین ومعاونت فرهنگی اجتماعی سازمان انجام گرفته و به همت استانهای ساحلی کشوراین اقدام فرهنگی در طول سال انجام می گیرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه امام صادق(ع) استان بیان کرد: ما تاثیرات ایجاد چنین فعالیت های تفریحی سالمی رابین مردم مشاهد کردیم وبسیار مورد رضایت واستقبال مردم قرار گرفت وبه نحوی ای که در بعضی موارد امکانات پاسخ گوی به خواست های مکررو متعدد مردم نبود.

وی افزود: با برگزاری جلسات کارشناسی وبرسی این اقدامات سعی در بهبود وانجام این فعالیت ها در طول سال وسواحل راداریم واین اقدامات به فراخور نیاز درسواحل و تفریحگاه ها ادامه خواهد یافت.

جمالی ادامه داد: البته ظر فیت کار فرهنگی درسواحل و تفریحگاه ها بسیار بالااست ومردم نیز از این گونه تفریحات سالم بسیار استقبال می کنند.

وی خاطرنشان کرد: ماباید برای تفریحات و سرگرمی های مردم برنامه داشته باشیم وشرایط را برای استفاده آنان از تفریحات سالم را مهیا کنیم والا خلال ایجاد می شود واین همان چیزی است که دوشمنان فرهنگی ما می خواهند وبا هزینه های تبلیغاتی فراوانی در صدد وانحراف کشاندن آن و ناسالم کردن این محیط ها هستند.

جمالی اذعان داشت: باید متولیان دخیل در این امر با هم افزایی بیشتر برنامه های پربارتری و قوی تری دراین خصوص اجرا نمایند.

وی با اشاره به ظرفیت ها و توانمدی های بسیج افزود: با ظرفیت ها وتوانمدی ها ی بسیج می توان موجبات رضایت مندی وخدمت رسانی بیشتری را برای مردم فراهم کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه امام صادق(ع) استان بیان کرد: ماآماده همکاری باسایردستگاه ها و نهاد و در این خصوص هستیم اقدامات مادر طول سال در سوا حل و تفریح گاه ها ادامه خواهد داشت واین نیازمند همکاری بیشتری دستگاه ها مرتباط با موضوع است.

وی درپایان با اشاره به اینکه اقدامت فرهنگی مورد استقبال مردم قرارگرفته است بیان کرد: امسال به اتفاق مجموعه همکارانمان درمعاونت فرهنگی اجتماعی سپاه امام صادق وهمچنین مسئولین فرهنگی نواحی مقاومت برنامه ریزی خوبی انجام دادیم که لازم می دانم از همه عزیزان بسیجی،وفرماندهان حوزه ها ومسئولین فرهنگی نواحی که در این خصوص تلاش های موثر و مفیدی نمودند تشکر وقدردانی می نمایم.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false