×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
مرغ باز هم گران شد

یوسف خانی گفت: بازار ماهی همچنان در ثبات است و هیچ گونه افزایش قیمتی نداشته‌ایم؛ برخی اقلام ماهی حتی کاهش قیمت نیز داشته/قیمت مرغ در عمده فروشی‌ها ۵۴۰۰ و در خرده فروشی‌ها به ۵۹۰۰ تومان رسید

به گزارش "چغادک نیوز"، یوسف‌خانی اظهار داشت: قیمت مرغ تا شب گذشته همچنان روندی روبه پایین داشت اما از امروز افزایش قیمت آن خواهیم بود، زیرا اگر باز هم این روند کاهشی ادامه داشته باشد مرغداران دچار ضرر زیادی خواهند شد.

وی گفت: با خریدی که پشتیبانی امور دام شروع کرده است، امیدواریم که بار اضافی از بازار جمع شود و به این ترتیب تعادل در بازار مرغ ایجاد شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و ماهی افزود: قیمت مرغ در عمده فروشی ها ۵۴۰۰ و در خرده فروشی ها تا ۵۹۰۰ افزایش یافت.

وی در رابطه با انتقاد مرغداران از وزارت کشاورزی مبنی بر این که سرمایه ۵۰ میلیاردی طیور خرج پرتقال شده است،گفت: من در این مورد با مرغداران هم عقیده نیستم زیرا امور دامی جهاد برای هر بخش بودجه‌ای جداگانه در نظر می‌گیرد. بنابراین بحث مرغ و میوه به هم مربوط نیست.

یوسف خانی اضافه داشت: تقاضا برای ماهی نیز کم است و بنابراین همچنان بازار ماهی در ثبات به سر می برد. تفاوت قیمت دقیق ماهی نیز نسبت به ۱۷ فروردین اختلاف خاصی نبوده است به طوری که برخی ماهی ها قیمتشان کاهش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: قیمت ماهی شیر جنوب در روز ۱۷، ۳۰ هزار تومان بوده اما امروز ۲۵ هزار بوده است. ماهی قزل آلا ۱۴۵۰۰ بوده و الان نیز ۱۴۵۰۰ تومان است، ماهی تیلاپیا نیز ۲ هزار تومان کاهش یافته است. ماهی آمور نیز کاهش داشته است. تنها ماهی آزاد دزفولی از ۷ هزار تومان به ۸ هزار تومان رسیده است.اما بقیه اقلام کاهش داشته است.

وی در رابطه با اخباری مبنی بر افزایش قیمت ماهی گفت: بنده چنین خبری را تأیید نکرده و افزایش قیمتی را نیز پیش بینی نمی کنم زیرا حتی اگر تولید ماهی هم کم شده باشد به نسبت تقاضا نیز به دلیل گرم شدن هوا روبه کاهش است.
 

 
منبع: نسیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false