تست انتخاب بازیگر با واریز ۲ تا ۳ میلیون تومان | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
تست انتخاب بازیگر با واریز ۲ تا ۳ میلیون تومان

فریدون جیرانی کارگردان ملودرام‌ساز این روزها مشغول ساخت سریالی با نام ‌«تعبیر وارونه یک رؤیا‌» است.

به گزارش "چغادک نیوز"،فریدون جیرانی کارگردان ملودرام‌ساز این روزها مشغول ساخت سریالی با نام ‌«تعبیر وارونه یک رؤیا‌» است.
اتفاق عجیبی درباره این سریال افتاده است که با استفاده از نام کارگردان سریال توسط یکی از مؤسسات سینمایی در حال رخ دادن است. این مؤسسه با انتشار یک آگهی با عنوان ‌«شناسنامه بازیگری!؟‌» در نیازمندی‌های پرتیراژترین روزنامه کشور و توضیح اینکه از شما یک فیلم مستقل به کارگردانی فریدون جیرانی ساخته می‌شود، باعث شده بسیاری از علاقه‌مندان به بازیگری به واسطه نام جیرانی هم که شده سری به این مؤسسه بزنند.
ماجرا از این قرار است که این مؤسسه که همنام معتبرترین جشنواره فیلم کشورمان است، طرحی را راه‌اندازی کرده موسوم به ‌«شناسنامه بازیگری!؟‌» که اولین شرط ورود به این طرح نه استعداد بازیگری که واریز ۲ تا ۳ میلیون تومان وجه نقد به حساب مؤسسه است.
نماینده مؤسسه درباره اینکه چطور می‌شود فریدون جیرانی همزمان با فیلمبرداری یک سریال پربازیگر وقت چنین کارهایی را هم دارد، بیان داشت: اتفاقاً چند تن از بازیگران سریال تازه جیرانی یعنی ‌«تعبیر وارونه یک رؤیا‌» از میان علاقه‌مندانی انتخاب شدند که در این طرح شرکت داشته‌اند. در این سو جیرانی با تأیید اینکه طرحی موسوم به ‌«شناسنامه بازیگری؟!‌» را خودش راه اندازی کرده است به سینماژورنال گفت: من استاد مؤسسه بازیگری مذکور بودم و البته که این طرح را در این آموزشگاه اجرایی کرده‌ام اما این را بدانید که همکاری من با مؤسسه مذکور تا اوایل سال گذشته ادامه داشت و سپس قرارداد نبستیم.
فریدون جیرانی درباره اینکه مؤسسه مذکور ادعا کرده پنج بازیگر را به پروژه ‌«تعبیر وارونه یک رؤیا‌» معرفی کرده است می‌گوید: این مسئله کذب محض است و قویاً آن را رد می‌کنم.

منبع: روزنامه جوان

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false