×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
اظهارات آلگری و ژاردیم پس از پیروزی یووه بر موناکو

سرمربیان تیم‌های موناکو و یوونتوس پس از پیروزی یک بر صفر راه راه پوشان تورینی در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اظهاراتی داشتند که آن را در ادامه می‌خوانید.

به گزارش "چغادک نیوز"، لئوناردو ژاردیم با حضور در کنفرانس خبری در توضیح شکست یک بر صفر شب گذشته (سه‌شنبه) مردانش در خانه یوونتوس در دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: البته که موناکو شایسته نتیجه‌ای بهتر از این بود. به نظرم بازی نزدیک و پایاپایی بود. ما در ۲۰ دقیقه ابتدایی نیمه نخست و ۲۰ دقیقه ابتدایی نیمه دوم بر بازی تسلط داشتیم. امیدواریم در بازی برگشت نتیجه‌ای بهتر کسب کنیم، جایی که بازی متفاوتی را در موناکو شاهد خواهیم بود. برای اینکه بتوانیم به جمع ۴ تیم برتر رقابت‌ها صعود کنیم هر آنچه که لازم باشد انجام خواهیم داد.

سرمربی ۴۰ ساله سفید و سرخ‌پوشان موناکو در پایان صحبت‌های خود عنوان کرد: موناکو در این بازی نشان داد تیمی خوب و سازمان‌یافته است و در این بازی یوونتوس را واقعاً به دردسر انداخت. در این مرحله از رقابت‌ها باید تأثیرگذاری بالایی داشته باشید و به نظرم موناکو این جنبه از بازی‌اش را در این دیدار نشان داد. ما با کارهای هجومی خودمان چندین موقعیت خوب هم روی دروازه یووه خلق کردیم.

ماسیمیلیانو آلگری هم با حضور در کنفرانس خبری اظهار داشت: در نیمه اول روی چند ضدحمله‌ای که به خاطر اشتباهات خودمان نصیب موناکو شد، دروازه‌مان تهدید شد.

او ادامه داد: موناکو بازیکنان فوق‌العاده‌ای دارد و چندین بازیکن جوان خوب هم در ترکیبش دیده می‌شود و به خوبی سازمان‌یافته است. آنهایی که فکر می‌کردند کار یوونتوس در مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها آسان است سخت در اشتباه بودند. آنها بهترین خط حمله را در لوشامپیونه فرانسه دارند و در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا هم تا به امروز تنها ۴ گل دریافت کرده‌اند و این خود گویای همه چیز است.

وی در ارزیابی این بازی عنوان کرد: هر چه بازی پیش می‌رفت یوونتوس سوار بر بازی شد و با صبر و حوصله به بازی خود ادامه داد. ما در نیمه دوم اجازه خودنمایی به نماینده فرانسه را ندادیم و آنها تنها روی یک ضربه کرنرشان و البته یک ضدحمله که از روی ضربه کرنر ما به دست آمد، دروازه ما را تهدید کردند و باید روی این موضوع کار کنیم. به هر حال بازی خوبی بود ولی پیروزی یک بر صفر برای کسب سهمیه حضور در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا کافی نیست. می‌دانیم که برای صعود از این مرحله باید در خانه موناکو هم گلزنی کنیم.

سرمربی بانوی پیر در ادامه صحبت‌هایش عنوان کرد: در برخی لحظات این بازی یوونتوس در خط دفاعی متزلزل نشان داد برای همین باید روی این نقطه ضعف‌مان کار کنیم و روی موقعیت‌هایی که نصیب‌مان می‌شود بهتر کار کنیم. از بازی تیمم در این دیدار خیلی رضایت دارم. ما این بازی را بردیم و از حالا روی بازی شنبه برابر لاتزیو در مسابقات سری A ایتالیا تمرکز خواهیم کرد جایی که به دنبال ۳ امتیاز هستیم.

آلگری ۴۷ ساله در پایان با تمجید از زننده تنها گل تیمش در این بازی گفت: ویدال اخیرا بازی‌های خوبی را برای یووه انجام داده و در این دیدار هم بهترین بازی‌ این فصل خودش را به خصوص در کارهای دفاعی به نمایش گذاشت، البته آرتورو همواره بر اساس گلزنی‌اش مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و خوشبختانه در این بازی گل هم زد. او در بازی‌های باقی‌مانده فصل همانند بازیکنان دیگر برای یوونتوس مهم خواهد بود. به هر حال باید در این مقطع از فصل ریکاوری خوبی انجام دهیم تا در زمان باقی‌مانده فصل بهترین عملکرد را داشته باشیم.

 
منبع: تسنیم

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false