×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
وزیر دفاع سعودی با پادشاه بحرین دیدار کرد

پادشاه بحرین و وزیر دفاع عربستان درباره روابط دوجانبه، آخرین تحولات منطقه بویژه اوضاع یمن، روند عملیات نظامی موسوم به طوفان قاطع و مشارکت بحرین در ائتلاف عربی به سرکردگی سعودی گفت‌وگو کردند.

به گزارش "چغادک نیوز"، روزنامه الشرق نوشت: «حمد بن عیسی آل خلیفه» پادشاه بحرین روز گذشته با «محمد بن سلمان بن عبدالعزیر» وزیر دفاع عربستان که به این کشور سفر کرده است در منامه دیدار کرد.

دو طرف در این دیدار درباره روابط دوجانبه، آخرین تحولات منطقه بویژه اوضاع یمن، روند عملیات نظامی موسوم به طوفان قاطع و مشارکت بحرین در ائتلاف عربی به سرکردگی سعودی گفت‌وگو کردند.

این دیدار در حالی صورت گرفته است که عربستان از بامداد ششم فروردین، پس از شکست تمام طرح‌ها و سیاست‌هایش در یمن، به گزینه نظامی روی آورد و مناطق مختلف یمن را آماج حملات هوایی خود قرار داد، برخی کشورهایی که از نظر اقتصادی به کمک‌های عربستان نیازمند هستند، با عربستان در تجاوزات آشکار به یمن همراه شده‌اند.

بحرین، قطر، کویت، امارات، مغرب، سودان، اردن و مصر از جمله کشورهایی هستند که در جنگ علیه یمن به عربستان پیوسته‌اند.

از آغاز تجاوز عربستان به یمن بیش از یک‌هزار تن از شهروندان یمنی که بین آنها شمار زیادی زن و کودک دیده می‌شوند، به شهادت رسیده یا زخمی شده‌اند. این در حالی است که بسیاری از زیرساخت‌های یمن نیز تخریب شده است.

 
منبع: تسنیم

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false