مأموران بحرینی ۲۱ جوان را دستگیر کردند | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
مأموران بحرینی ۲۱ جوان را دستگیر کردند

شماری از مأموران و شبه نظامیان بحرینی همزمان با فرا رسیدن موعد برگزاری مسابقات ورزشی «فرمول یک»، ۲۱ جوان این کشور را دستگیر کردند.

به گزارش "چغادک نیوز"، شبکه تلویزیونی المنار در خبری از دستگیری ۲۱ جوان بحرینی توسط مأموران امنیتی و شبه نظامیان این کشور خبر داد و تاکید کرد این جوانان تنها چند روز پیش از آغاز مسابقات ورزشی «فرمول یک» دستگیر شدند.

بر اساس این گزارش، در واکنش به درخواست مخالفان بحرینی برای لغو مسابقات فرمول یک و فراخوان برخی جریان‌های سیاسی برای مخالفت با برگزاری این مسابقات، منامه تهدید کرد مخالفان برگزاری این مسابقات را دستگیر خواهد کرد.

ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین از یک هفته گذشته با راه‌اندازی کمپین «فرمول خون را متوقف کنید»، الصاق تصاویری از تحولات انقلاب بحرین در مقرهای گروه‌های ورزشی شرکت کننده در مسابقات بین‌المللی «فرمول یک» را خواستار شد.

این ائتلاف انقلابی، از نویسندگان، شعرا، وبلاگ نویسان و هنرمندان و اقشار مختلف جامعه خواست که قلم خود را برای جلوگیری از برگزاری مسابقات فرمول یک به کار گیرند.   
ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه در بیانیه‌ای، بر لزوم  انتشار تصاویر، فیلم‌های انقلابی در صفحات اختصاصی و سایت‌های اینترنتی همه تیم‌های شرکت کننده در مسابقات فرمول یک شد و از تیم‌های ورزشی خواست که از مشارکت در این مسابقات خودداری کنند.
مسابقات فرمول یک از روز ۱۷ آوریل تا ۱۹ آوریل ۲۰۱۵ در بحرین برگزار خواهد شد.

 
منبع: فارس

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false