روزنامه و رادیو داعش هم راه افتاد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
روزنامه و رادیو داعش هم راه افتاد

با وجود شیوع سرسام‌آور کاربری رسانه‌های اجتماعی در زندگی و سطح روابط اجتماعی مردم جهان، امروز جای تعجب نیست که گروه‌های تروریستی مثل داعش هم از ابزاری چون رادیو، روزنامه و حتی رسانه‌های دیجیتال برای رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کنند!

به گزارش "چغادک نیوز"، با وجود شیوع سرسام‌آور کاربری رسانه‌های اجتماعی در زندگی و سطح روابط اجتماعی مردم جهان، امروز جای تعجب نیست که گروه‌های تروریستی مثل داعش هم از ابزاری چون رادیو، روزنامه و حتی رسانه‌های دیجیتال برای رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کنند!

همه جورش را دیده بودیم مگر این را که تروریست‌ها هم رسماً وارد گود دنیای اطلاعات و ارتباطات شوند و با پیشرفته‌ترین روش‌ها و ابزار رسانه‌ای اطلاع‌رسانی روز دنیا خودشان را به روزرسانی و همسطح کنند. در اخباری که به تازگی منتشر شده مشخص شده است داعشی‌ها موفق به راه‌اندازی یک شبکه رادیویی انگلیسی زبان شده‌اند تا از طریق آن مردم دنیا را از فعالیت‌های داعش در عراق، لیبی و سوریه مطلع کنند. عناصر داعش از طرفی دیگر به تازگی اقدام به چاپ و توزیع روزنامه در حلب سوریه کرده‌اند که حاوی جنایات و دروغ‌های رایج این گروه تروریستی است. داعش قبل از این هم اقدام به توزیع لباس‌هایی با نماد مشهور خود و نیز تأسیس سایت و اطلاع رسانی دیجیتالی به مردم کرده بود. در نظر عموم ما گروه‌های تروریستی مثل القاعده، گروهی از انسان‌های خشن با دید محدود و سطحی هستند که به پیش پا افتاده‌ترین شکل ممکن زندگی می‌کنند اما به نظر می‌رسد که دیگر باید این نگاه را بایگانی و تصویر جدیدی را از گروه‌های تروریستی در ذهن ثبت کرد.

معجزه رسانه و کارکردهای شگفتی که دارد نه‌تنها به من و شما و اقشار مختلف جامعه بلکه به اعضای گروه‌های تروریستی نیز ثابت شده است و آنها امروز با اعتنا به قابلیت‌ها و توانایی‌های رسانه‌ها بیش از سلاح گرم و سرد، اهمیت بیشتر را برای سلاح رسانه قائل می‌شوند!

منبع : روزنامه جوان

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false