حذف شناسنامه کتاب با بهانه کمبود کاغذ! | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
حذف شناسنامه کتاب با بهانه کمبود کاغذ!

نویسنده مجموعه «تولد بابا بزرگ» می‌گوید: این داستان‌ها از قول نوه بزرگم مطرح شده اما ناشر، نه تنها اسم او را نیاورده که صفحه شناسنامه را به خاطر کمبود کاغذ، حذف کرده است.

به گزارش "چغادک نیوز"، جعفر ابراهیمی(شاهد) در گفتگو با مهر از انتشار «تولد بابا بزرگ» خبر داد و افزود: مجموعه داستان‌های بابابزرگ، یک مجموعه سه جلدی از زبان نوه من است. تاکنون دو جلد «بوس بابابزرگ» و «تولد بابابزرگ» از این مجموعه منتشر شده است.

نویسنده قصه «جوری جورتان» به حذف صفحه شناسنامه در مجموعه داستان «تولد بابا بزرگ»، اشاره و بیان کرد: این داستان‌ها از قول نوه بزرگم مطرح شده اما ناشر، نه تنها اسم او را نیاورده که صفحه شناسنامه را به خاطر کمبود کاغذ، حذف کرده و اسم نویسنده و تصویرگر و شمارگان کتاب را در پشت جلد آورده است.

«تولد بابابزرگ»، داستان‌های کوتاهی را به صورت به هم پیوسته در برمی‌گیرد. «اسب سفید من و بابابزرگ»، «دوش بابابزرگ»، «گوشواره و ساعت»، «شیرین مثل قند»، «بازی چتر و باران» و «رنگ آب رودخانه»، عناوین این داستان‌ها هستند.

انتشارات پیدایش، کتاب «تولد بابابزرگ» را در ۱۴ صفحه مصور رنگی با شمارگان سه هزار نسخه و قیمت ۸۰ هزار ریال منتشر کرده است.

ابراهیمی از انتشار «تولد قارقارک» خبر داد و افزود: این مجموعه، ۱۰ شعر برای گروه سنیخردسال را شامل می‌شود. قالب این شعرها، چارپاره است چون بچه‌ها هر چه کوچک‌تر باشند وزن و ریتم را بیشتر دوست دارند و شعرهای نیمایی را نمی‌پسندند.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false