تشدید جنگ لفظی واشنگتن و تل‌آویو بر سر ایران | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
تشدید جنگ لفظی واشنگتن و تل‌آویو بر سر ایران

همزمان با نزدیک شدن به موعد برگزاری نشست نمایندگان کنگره برای استماع توضیحات وزیر خارجه آمریکا در مورد چارچوب توافق لوزان،‌ جنگ لفظی مقامات اسرائیل و آمریکایی علیه یکدیگر تشدید شده است.

به گزارش "چغادک نیوز"، نشریه صهیونیستی جروزالم‌پست در گزارشی از درگیری شدید نتانیاهو و اوباما بر سر مذاکرات هسته‌ای با ایران خبر داد. به نوشته این نشریه، نتانیاهو روز گذشته هشدار داد که حمایت آمریکا از امتیازات واگذار شده به ایران خطرناک است. این سخنان در حالی بیان شد که باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا در سخنانی گفته بود که اسرائیل سرگذشتی سرشار از رفتار مخالفت‌آمیز نسبت به راه‌حل دیپلماتیک در قبال برنامه هسته‌ای تهران دارد.

نتانیاهو نیز در واکنش به موضع، ادعا کرد: "ما نباید به ایران، مهمترین حامی تروریسم جهانی، اجازه دهیم که مسیر آسانی به سوی دستیابی به سلاح‌های هسته‌ای  که کل جهان را تهدید خواهد کرد، داشته باشد."

نبرد کلمات بین واشنگتن و تل‌آویو همزمان با موعد جلسه توجیهی روز سه‌شنبه جان کری با نمایندگان کنگره تشدید شده است. پس از اعلام چارچوب توافقی که در لوزان حاصل شد، این اولین جلسه ادای توضیح از سوی مقامات دولت آمریکا به اعضای کنگره است.

 
منبع: تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false