×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
۲۸۰پروژه عمرانی بنیاد مسکن در بوشهر افتتاح شد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: در هفتمین روز از دهه مبارک فجر بهره برداری از ۲۸۰پروژه عمرانی بنیاد مسکن با ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار در این استان آغاز شد.

به گزارش "چغادک نیوز"،  به نقل از ایرنا ،حمید حیدری بریدی روز شنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: این پروژه ها شامل ۵۳طرح هادی، ۱۵ پارک محله ای، ۱۲ خانه عالم و مابقی توسعه، تجهیز و ساخت مسجد و حسینه، مسکن مهر و زمین ورزشی چمن مصنوعی است.

وی اضافه کرد: برای افتتاح ۱۲ خانه عالم و توسعه، تجهیز و ساخت مسجد و حسینیه از محل اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب به کنگان و عسلویه ۸۰میلیارد ریال هزینه شده است.

حیدری بریدی درباره مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر بیان کرد: در دهه مبارک فجر ۴۳۴واحد مسکونی با ۸۰میلیارد ریال اعتبار بهره برداری و در اختیار متقاضیان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه براساس برنامه ریزی استانی ۵۳زمین چمن مصنوعی در روستاهای استان بوشهر باید احداث شود، ادامه داد: در دهه مبارک فجر ۳۷ زمین چمن مصنوعی در روستاهای بالای یکهزار نفر جمعیت با ۷۳میلیارد ریال اعتبار اجرا شده است.

حیدری بریدی اظهارکرد: همچنین امسال تعهد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بوشهر صدور یکهزار فقره سند بود که تاکنون ۱۰۰ درصد این تعهد انجام شده است.

وی در باره احداث دهکده گردشگری دربزرگراه امام علی شهر بوشهر گفت: اعتبار اولیه این پروژه ۵۰ میلیارد ریال است که درمرحله برگزاری مناقصه آن هستیم

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false