×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
زمان و مکان نمایش خارج از جشنواره فیلم "محمد"

با شمارش ۵۵۴۷۷ رای تماشاگران از ۲۴۱ نوبت نمایش تا روز هفتم جشنواره به ترتیب فیلم های رخ دیوانه به کارگردانی ابوالحسن داوودی با میانگین امتیاز ۳/۱۷، فیلم عصریخبندان به کارگردانی مصطفی کیایی با میانگین امتیاز ۳/۱۰ و فیلم کوچه بی نام به کارگردانی هاتف علیمردانی با میانگین امتیاز ۲/۹۶ تا این تاریخ به ترتیب رتبه اول تا سوم را به خود اختصاص داده اند.

به گزارش "چغادک نیوز"، هشتمین روز جشنواره فیلم فجر از نیمه شب با خبر مهم تعیین زمان اکران قطعی محدود فیلم «محمد» (ص) همراه بود. این اتفاق طی دو روز برای اهالی فرهنگ و هنر و اصحاب رسانه رخ خواهد داد و بدین شکل تازه ترین ساخته مجیدی بدون آنکه در جشنواره رونمایی شود و موقعیتش برای حضور در جشنواره‌های بین‌المللی به ویژه کن به خطر بیافتد، برای فعالان موثر و رسانه‌ای حوزه فرهنگی به نمایش درآمده باشد؛ اکرانی که همگان برای وقوعش لحظه شماری می‌کنند.

پس از کش و قوس‌های فراوان و در حالی که امیدها برای اکران فیلم «محمد» (ص) به حداقل ممکن کاهش یافته بود و تصور می‌شد تا پیش از مشخص شدن سرنوشت این اثر در جشنواره‌ کن، این اثر در ایران به نمایش در خواهد آمد، به یک باره خبر نمایش محدود این اثر رسماً اعلام شد تا بدین ترتیب اهالی فرهنگ و هنر و همچنین اصحاب رسانه در فضایی خارج از کاخ جشنواره به تماشای این اثر بنشینند و چالش‌های محتمل پیرامون رونمایی این فیلم در قلب جشنواره نیز برطرف شود.

مجید مجیدی کارگردان فیلم «محمد» (ص) در این زمینه گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده اولین نمایش فیلم، روز دوشنبه ۲۰ بهمن برای جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر خواهد بود. هماهنگی لازم با ستاد جشنواره صورت گرفته است تا نمایش اختصاصی این فیلم برای منتقدین، نویسندگان سینمایی و اهالی رسانه روز پنجشنبه صورت پذیرد و قرار است دعوت‌نامه‌ها روز دوشنبه و سه شنبه توسط ستاد جشنواره تحویل داده شود. امیدواریم در آینده نزدیک، نمایش هایی هم برای عموم مردم داشته باشیم.

ستاد اجرایی جشنواره در حال آماده‌سازی دعوت‌نامه‌ها برای نمایش روز پنجشنبه است و در همین رابطه سیداحد میکاییل زاده مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی جشنواره فیلم فجر اظهار کرد: سیستم نمایش فعلی برج میلاد امکان نمایش فیلم محمد (ص) را ندارد و جایگزینی سیستم مناسب حداقل ۲۴ ساعت زمان می برد. این امر تا ۲۳ بهمن به دلیل برنامه ریزی نمایش فیلم ها در برج میلاد امکان ندارد و از پنجشنبه ۲۳ بهمن برج میلاد در اختیار جشنواره موسیقی فجر بوده و بلیت های این رویداد نیز پیش فروش شده است. لذا برنامه ریزی کردیم همه منتقدان و نمایندگان رسانه های دعوت شده به جشنواره فیلم فجر بتوانند ۲۳ بهمن به تماشای این اثر سینمایی بنشینند.

منبعه: تابناک

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false