×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
گمرک بوشهر امسال ۲۳۰۰ میلیارد تومان درآمد داشته است

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر گفت: گمرک بوشهر امسال ۲۳۰۰ میلیارد تومان درآمد داشته است.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل ازمهر، احمد پورحیدر صبح جمعه در نشست بررسی وضعیت صادرات و واردات استان بوشهر اظهار داشت: گمرکات استان بوشهر در سال جاری در زمینه صادرات و واردات کالا دارای افزایش خوبی بوده‌ و در کسب درآمدهای گمرکی نیز افزایش چشمگیری داشته است.

وی با بیان اینکه از ۱۳ گمرک استان بوشهر ۱۰ گمرک در زمینه ورود کالای ملوانی فعال هستند، ادامه داد: شش هزار و ۶۴۰ فروند شناور ورودی در سال جاری داشته‌ایم و هفت‌هزار و ۷۰۰ شناور خروجی داشته ایم.

مدیرکل گمرک بوشهر ادامه داد: ورودی شناورهای ملوانی ۱۳ درصد و ورودی شناورها نیز ۱۷ درصد افزایش یافته است و سه هزار و ۴۸۰ ملوان ورودی و ۴۰ هزار و ۸۰۰ ملوان خروجی در گمرک بوشهر داشته‌ایم که هر دو مورد دارای ۱۲ درصد افزایش هستند.

وی از ورود ۱۳ هزار تن کالای ملوانی طی ۱۰ ماهه نخست امسال خبر داد و اضافه کرد: این میزان کالا نسبت به سال گذشته دارای افزایش ۶۷ درصد است.

پورحیدر با بیان اینکه کالای ملوانی بوشهر ۱۴ میلیون دلار بوده است، اضافه کرد: از این نظر نیز شاهد افزایش ۶۳ درصدی هستیم.

وی در ارتباط با درآمدهای گمرکات استان بوشهر در ۱۰ ماه نخست امسال نیز گفت: درآمد تصویب شده از سوی گمرکات ایران برای گمرک بوشهر یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بوده است که در ۱۰ ماهه امسال بالغ بر دو هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان وصل درآمد شده است.

وی با بیان اینکه درآمد گمرکات استان بوشهر دارای افزایش ۱۰۶ درصدی نسبت به سال گذشته است، افزود: یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان به صورت نقدی و ۶۰۰ میلیارد تومان نیز به صورت تضمینی وصول شده است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false