پیش بینی مدیرعامل اسبق: پرسپولیس سقوط می کند! | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
پیش بینی مدیرعامل اسبق: پرسپولیس سقوط می کند!

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس معتقد است با رفتن درخشان از این تیم هم مشکل پرسپولیس حل نخواهد شد.

به گزارش "چغادک نیوز"، مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس معتقد است با رفتن درخشان از این تیم هم مشکل پرسپولیس حل نخواهد شد و هر کسی هم جای درخشان بیاید، شرایط همین است و مشکلات این باشگاه باید ریشه‌ای حل شود تا بتواند نتیجه بگیرد.

گفت‌وگوی عباس انصاری‌فرد  را در زیر می‌خوانید:

*  پرسپولیس به ملوان هم باخت. شرایط تیم را چطور می‌بینید؟
به نظرم اوضاع پرسپولیس زیاد خوب نیست. متاسفانه همه هواداران هم در حال حاضر سختی می‌کشند و به نظر من این مجموعه بیشتر بحران روحی دارد. امیدوارم هرچه سریع‌تر مشکلات حل شود و تیم از این وضعیت روحی در آید وگرنه بیشتر از این سقوط می‌کنند.

* عده‌ای انتظار دارند درخشان در این شرایط استعفا بدهد و برد. شما چه نظری دارید؟
اعتقاد دارم هرکسی جای درخشان بیاید همین است. باید مشکلات ساختاری پرسپولیس حل شود تا باشگاه سروسامان بگیرد. الان در پرسپولیس تصمیم‌گیرنده زیاد است و شرایط روحی تیم خوب نیست و هر کسی که بیاید، همین است و مشکل باید ریشه‌ای حل شود.

* بحث جایگزینی مایلی‌کهن است. آیا با حضور او به جای درخشان موافق هستید؟
مایلی‌کهن مربی خوبی است و پرسپولیس هم هست، اما اگر این شرایط درست نشود، مایلی‌کهن هم بیاید صدمه می‌خورد.

* در این شرایط تکلیف وزارت‌ورزش چیست؟
بحث پرسپولیس الان بیشتر بحث خصوصی‌سازی است که وزارت ورزش و وزارت‌اقتصاد دنبال می‌کنند. الان قصد دارند برند را بفروشند و باید این شرکت منحل شود و یک شرکت جدید ثبت شود. اینها دارند پیروزی (پرسپولیس) را می‌فروشند، اما پرسپولیس مالک دارد و نمی‌توانند آن را بفروشند. در بحث واگذاری پرسپولیس چندگانگی هست و کسانی که این باشگاه را می‌خرند باید مطالعه کامل داشته باشند تا فردا گرفتار نشوند.

به نظر شما راه حل چیست؟
راه‌حل که همان خصوصی‌سازی است، به شرطی که شرکت را واگذار کنند و آدم‌های کاربلد را بیاورند. وزارت‌ورزش از روز اول باید آدم‌های کاربلد را می‌آورد، اما متاسفانه مدیران یا ورزشی نیستند یا ورزشی هستند و از پرسپولیس شناخت ندارند. پرسپولیس یک باشگاه خاص است و اگر مدیران از این باشگاه شناخت نداشته باشند سریع به مشکل می‌خورند. علیرضا رحیمی ورزشی بود و به آن چالش‌ها خورد، سیاسی و رویانیان غیر ورزشی بودند و با آن مشکلات مواجه شدند که همه اینها به دلیل عدم شناخت از پرسپولیس است. همه اینها با یک تفکر خاص وارد پرسپولیس شوند، اما چون شناخت ندارند به مشکل می‌خورند.

عده‌ای معتقدند پرسپولیس در آستانه سقوط به لیگ یک است. به نظر شما ممکن است چنین اتفاقی رخ دهد؟
وقتی مدام ببازیم به لیگ یک می‌رویم، چون فاصله امتیازات خیلی کم است و اگر همین شرایط ادامه داشته باشد پرسپولیس به لیگ یک هم می‌رود و چندان جای تعجب ندارد.

منبع ایلنا

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false