×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
اکران برگزیده‌های جشنواره فیلم عمار

وابط عمومی شهرداری منطقه ۲، استقبال گسترده مردم از اکران پنجمین جشنواره فیلم عمار به خوبی از سیر صعودی پیشرفت این جشنواره مردمی خبر می‌دهد.

به گزارش "چغادک نیوز"، روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، استقبال گسترده مردم از اکران پنجمین جشنواره فیلم عمار به خوبی از سیر صعودی پیشرفت این جشنواره مردمی خبر می‌دهد. ارائه گسترده فیلم‌ها و مستندهای مردمی و همچنین رشد کیفی مجموعه‌های ارائه شده به آن نیز به خوبی این موضوع را تأیید می‌کند. همین امر باعث شده است تا علاقه مندان به حوزه سینما در تماس‌های متعددی خواهان اکران مجدد فیلم‌های این دوره از جشنواره عمار شوند.
 

اکران برگزیده?های جشنواره فیلم عمار

بخشی از مخاطبان نیز به دلایل متعددی از جمله بایکوت این اتفاق مهم در عرصه سینمای کشور و نیل به سمت سینمای در تراز انقلاب، از تماشای این دوره از جشنواره محروم شوند. به همین منظور معاونت اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری منطقه ۲ تهران در اقدام قابل تقدیری با همکاری موسسه سیما فکر برگزیده‌های این دوره از جشنواره مردمی فیلم عمار را اکران می‌کنند.

برگزیده‌های پنجمین دوره از این جشنواره بیشتر در حوزه‌های مرتبط با دهه مبارک فجر انتخاب شده و از لحاظ ساختار و محتوا نسبت به دیگر آثار برتری دارند.

اکران برگزیده‌های عمار به همت شهرداری منطقه ۲ از تاریخ ۱۵ بهمن لغایت ۱۹ بهمن و از ساعت ۱۸:۳۰ الی ۲۱:۳۰ در مساجد و سراهای محله در منطقه ۲ تهران صورت می‌گیرد. جدول پخش به تفکیک عنوان اثر و جدول محل اکران در ادامه قابل مشاهده است.

اکران برگزیده?های جشنواره فیلم عمار

پیامک:

 

ویژه اهالی منطقه ۲ تهران

«هفته فیلم»

شهرداری منطقه ۲ تهران با همکاری موسسه سیما فکر برگزیده‌های پنجمین جشنواره فیلم مردمی عمار را به صورت رایگان به نمایش می‌گذارد.

زمان: ۱۵ بهمن الی ۱۹ بهمن از ساعت ۱۸:۳۰ الی ۲۱:۳۰

مکان: مساجد و سراهای محله منطقه ۲

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ۰۲۱۲۴۸۹۱۶۰۱ تماس بگیرید

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false