گزارش فیفا از بازیکنی که می‌تواند ستاره ایران شود | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
گزارش فیفا از بازیکنی که می‌تواند ستاره ایران شود

سایت فیفا نوشت سردار آزمون می‌تواند ستاره سال‌های آینده فوتبال ایران باشد.

به گزارش "چغادک نیوز"، سایت فیفا در گزارشی به ۵ بازیکن جوان و آینده‌دار آسیایی اشاره کرد که در جام ملت‌ها خوش درخشیدند. در این گزارش آمده است: جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۵ فوتبالی در سطح بالا و سرگرم‌کننده را برای هواداران به ارمغان آورد. در میان اتفاقات قابل توجه این جام عملکرد بازیکنانی بود که خود را در مرکز دیده‌ها قرار دادند و ثابت کردند در رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ و بعدتر از آن می‌توانند تیترها را به خود اختصاص دهند.

در ادامه این گزارش از سردار آزمون به عنوان یکی از ۵ جوان آینده‌دار فوتبال آسیا نام برده شده و درباره او آمده است: ستاره‌های اسمی و بزرگ ایران در این جام تا حدی تحت تاثیر عملکرد مهاجمی تازه‌کار و جوان قرار گرفته بودند که همه اخبار را به خود اختصاص داد بود. سردار آزمون بهترین گل تورنمنت را با یک چرخش سریع و هوشمندانه و ضربه‌ای دقیق به تک گل بازی مقابل قطر تبدیل کرد و بردی که صعود ایران به مرحله بعد قطعی کرد را رقم زد.

او در حالی که تنها چند روز پیش از آغاز تورنمنت ۲۰ ساله شده بود دو ماه قبل‌تر نخستین گل ملی‌اش را به ثمر رسانده بود. آزمون که فرزند یک والیبالیست ملی سابق در ایران است، در ۱۷ سالگی به وسیله روبین کازان روسیه شناسایی و خریده شد و به تازگی مورد توجه چند باشگاه بزرگ در اروپا قرار گرفته است. این بازیکن با قدی بلند و بدنی که برای ورزشکاری ساخته شده همه توانایی‌های لازم برای تبدیل شدن به ستاره آینده فوتبال ایران را دارد.

 
منبع: ایسنا

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false