جلوگیری از تبلیغات چای خارجی در رسانه ملی | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
جلوگیری از تبلیغات چای خارجی در رسانه ملی

رییس سازمان چای در نامه‌ای خطاب به رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، خواستار جلوگیری از تبلیغات چای خارجی در رسانه ملی شد.

به گزارش "چغادک نیوز"، ولی‌الله روزبهان – رییس سازمان چای کشور – در نامه ای خطاب به سرافراز – رییس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران – اظهار کرد که حمایت از تولیدات داخلی یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی است که از طرف رهبر معظم انقلاب بارها مورد تاکید قرار گرفته است و هیات وزیران نیز حمایت از تولیدات داخلی را تصویب کرده‌اند اما علیرغم تاکیدات فوق الذکر، تبلیغ مصرف چای ۱۰۰ درصد خارجی از طریق صداوسیما انجام می‌شود که در ذائقه مصرف کنندگان و کاهش مصرف چای داخلی موثر است.

همچنین رییس سازمان چای طی این نامه آمادگی کامل این سازمان را جهت همکاری فراگیر با صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران درخصوص معرفی "چای ایرانی" به عنوان یک نوشابه سالم، طبیعی و عاری از هرگونه سموم اعلام کرده است.

به گفته روزبهان این روزها که دخل و خرج چایکاران با هم نمی خواند، تبلیغ چای های خارجی از صداوسیما نمک بر زخم چایکاران است که انتظار می رود در این مورد مسئولان احساس مسئولیت بیشتری به خرج دهند.

 
منبع: ایسنا

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false