×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
جهانبازی: استقلال نمی‌تواند برایم تعیین تکلیف کند

داور فوتبال کشورمان گفت: اینکه باشگاه استقلال اعلام کرده بنده برای آنها قضاوت نکنم، بستگی به نظر کمیته داوران فدراسیون فوتبال دارد، نه این باشگاه.

به گزارش "چغادک نیوز"، یدالله جهانبازی با اشاره به درخواست باشگاه استقلال از کمیته داوران مبنی بر اینکه وی برای بازی‌های این تیم قضاوت نکند، بیان داشت: مدیران و مربیان‌ استقلال برایم محترم هستند، اما این کمیته‌داوران است که تصمیم می‌گیرد کدام بازی‌ها را قضاوت کنم برای من هم فرقی نمی‌کند قضاوت بازی استقلال، پرسپولیس یا مسجد سلیمان را برعهده بگیرم، بلکه تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم. همه این تیم‌ها هم جزو تیم‌های لیگ برتر هستند.

وی ادامه داد: کمیته داوران و دپارتمان داوری عملکردم را زیر نظر می‌گیرند و بازی‌هایی که قضاوت کرده‌ام را آنالیز می‌کنند. طبیعتاً اگر مشکلی هم باشد، آنها به من تذکر می‌دهند، ولی در دیدار استقلال و سپاهان هیچ‌گونه مشکلی نداشتم. استقلالی‌ها هم نظرشان را گفتند که این اظهارات سلیقه‌ای است.

جهانبازی تاکید کرد: باشگاه‌استقلال که نمی‌تواند تعیین کند من برای آنها قضاوت کنم یا نه، چراکه مافوق من باشگاه استقلال نیست. مافوق من کمیته داوران است. برای هر بازی به من ابلاغیه می‌دهند و قضاوت می‌کنم.

این داور فوتبال با اشاره به قضاوت علیرضا فغانی در فینال جام‌ملت‌های آسیا بیان داشت: فغانی افتخار دیگری برای داوری کشورمان کسب کرد و می‌توان گفت داوری یک مقدار از سطح فوتبال ما جلو افتاده، علت آن هم اینکه در عرصه‌داوری به جوانان میدان داده شده است.

 
منبع: ایلنا

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false