اخلاقی: در جام جهانی تنها در وزن ۸۵ کیلوگرم کشتی می‌گیرم | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
اخلاقی: در جام جهانی تنها در وزن ۸۵ کیلوگرم کشتی می‌گیرم

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: در جام جهانی کشتی فرنگی تنها در وزن ۸۵ کیلوگرم روی تشک می‌روم

به گزارش "چغادک نیوز"، حبیب الله اخلاقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص حضورش در جام جهانی کشتی فرنگی اظهار داشت: پس از تمرینات بسیار خوب در اردوها آماده حضور در جام جهانی کشتی فرنگی هستم.

وی در خصوص اینکه قرار است در چه وزنی در جام جهانی روی تشک برود، عنوان کرد: اگر کادرفنی بخواهد آماده حضور در وزن ۸۵ کیلوگرم هستم و با جان و دل نیز در این وزن کشتی می‌گیرم.

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی اینچئون خاطرنشان کرد: در وزن ۸۰ کیلوگرم نمی‌توانم کشتی بگیرم و با توجه به اینکه سال ماقبل از المپیک است و باید آماده حضور در رقابت‌های انتخابی شوم نمی‌توانم به یک وزن پایین‌تر بیایم. ۱۸ ماه تا آغاز المپیک ۲۰۱۶ برزیل باقیمانده و باید در این مدت رقبای وزن ۸۵ کیلوگرم خودم را به خوبی بشناسم و با آنها رقابت کنم.

اخلاقی گفت: وزن کم کردن در این شرایط سخت است، البته من حاضرم برای موفقیت ایران هر کاری انجام دهم اما بیشتر به دنبال محک خوردن در وزن ۸۵ کیلوگرم هستم و از موفقیت در این وزن اطمینان دارم.

وی ادامه داد: کارمان در جام جهانی کشتی فرنگی با وجود میزبانی بسیار سخت است و حضور روس‌ها و آذری‌ها با تمام قوا در این مسابقات می‌تواند کارمان را سخت‌تر کند.

به گزارش تسنیم جام جهانی کشتی فرنگی ۳۰ بهمن و اول اسفند ماه سال جاری در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار می‌شود.

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false