آموزه‌های امام خمینی (ره) در جامعه نهادینه شود | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
آموزه‌های امام خمینی (ره) در جامعه نهادینه شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: امام راحل در همه ابعاد انقلاب اسلامی دارای آموزه‌های مختلفی است که لازم است این آموزه‌ها درجامعه عملی شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، فتح‌الله حقیقی بعدازظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان بوشهر با تبریک ایام‌الله دهه فجر و با بیان اینکه انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب‌های جهان دارای تفاوت است اظهار داشت: رنگ خدایی داشتن، رهبری الهی و داشتن ایمان الهی در مردم از ویژگی‌های انقلاب اسلامی است که در دیگر انقلاب‌ها یافت نمی‌شود.

وی با بیان اینکه انقلاب‌های دیگر جهان در فراز و نشیب‌ها دچار شکست می‌شوند گفت: انقلاب اسلامی ایران اکنون پس از گذشت ۳۶ سال با وجود ترفندها و توطئه‌های فراوان هیچ صدمه‌ای ندیده است که همان رنگ خدایی داشتن سبب مصون ماندن این انقلاب در برابر حیله‌های دشمنان شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر، با تاکید براین نکته که امام راحل دارای آموزه‌های گوناگونی است گفت: صادقانه خدمت به مردم کردن، تکریم مردم، رعایت حقوق شهروندی، جرات تصمیم‌گیری و دوری جستن از بخل و حسد از آموزه‌های امام راحل است که باید این آموزه‌ها در ابعاد گوناگون جامعه عملی شود.

حقیقی، با اشاره به اینکه ایران اسلامی درابعاد گوناگون پیشرفت‌های مهمی داشته است بیان کرد: انقلاب اسلامی توفیقات زیادی داشته است بگونه‌ای که در بعد علمی درحوزه  مقالات ISI در جهان رتبه ۲۷ و در منطقه رتبه نخست ازآن جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تاکید بر تبدیل مقالات علمی به  محصولات تجاری خاطرنشان کرد: اکنون کشور ما در حوزه مقالات علمی دارای رتبه ممتازی است که باید برای نشان دادن توانمندی کشور در حوزه تولید محصولات تلاش بیشتری شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر از پیشرفت ایران اسلامی در حوزه سلامت خبر داد و بیان کرد: اکنون توانمندی ایران اسلامی به جایی رسیده است که در تربیت پزشکان متخصص، فوق تخصص، تولید دارو و تجهیزات پزشکی دارای جایگاه مهمی هستیم.

حقیقی با بیان اینکه اجرای شدن طرح تحول نظام سلامت آثار مهمی در رفاه اجتماعی در برداشته است تصریح کرد: اکنون بیماران بستری شده در بیمارستان‌های دولتی کمتر از ۷ درصد هزینه‌های درمان می‌پردازند این خود تحول مهمی در این حوزه است.

وی تاکید کرد: در حوزه خدمات رفاهی، توسعه راهها، پیشرفت‌های کشاورزی و علمی و صنعتی تحولات مهمی در جامعه ایجاد شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با بیان اینکه دنیا به اقتدار ایران اسلامی پی برده است گفت: باید آسیب‌های اجتماع بر اساس آموزه‌های حضرت امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری شناسایی و رفع کنیم تا جامعه از ترفندهای دشمنان مصون بماند.

حقیقی با تاکید بر دنبال شدن اهداف انقلاب اسلامی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی اهداف انقلاب را ترسیم کرده‌اند که باید حرکت مسیر انقلاب بر اساس آن دنبال شود که همه آحاد جامعه در این عرصه باید نقش آفرینی کنند.

وی اتحاد، وحدت و وفاق را رمز پیروزی در مشکلات و بحران‌ها دانست و گفت: وجود اتحاد، دوستی و وفاق سبب مصون مانده مصالح ملی در مقابل بلایا می‌شود و از آن طرف نظام صدمه نمی‌بینید.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با بیان اینکه نباید خدمات و کارهای دولت سیاه‌نمایی کرد افزود: مردم باید از فعالیت‌های دولت ارزیابی واقع بینانه‌ای داشته باشند و سیاه نمایی خدمات دولت‌ها، نادرست و خلاف واقع است.

حقیقی پایبند بودن به نظام اسلامی و توجه به راه و روش مقام معظم رهبری یک وظیفه و رسالت دانست و گفت: برای تحقق این مهم حضور پرشور درمراسم ایام‌الله دهه فجر به ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن یک وظیفه و تکلیف است.

وی، با اشاره به اینکه در سفر رئیس جمهور مصوبات مهم و زیربنایی برای توسعه استان به همراه داشت خاطرنشان کرد: این اعتبارات زیرساخت‌های استان در همه ابعاد افزایش می‌دهد  که با اجرایی شدن این مصوبات تا دو سال آینده شاهد تحول اساسی در این استان هستیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر از افزایش سرانه فضاهای ورزشی استان خبر داد و گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده ضمن توزیع عادلانه فضاهای ورزشی موجود بین بانوان و آقایان، زمینه توسعه سرانه فضای ورزشی فراهم می‌شود.

تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false