پیام تبریک جمیری به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
پیام تبریک جمیری به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر

عبدالکریم جمیری نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی به مناسبت فرا رسیدن ایام ا… دهه مبارک فجر پیامی را صادر کرد.

به گزارش "چغادک نیوز"، عبدالکریم جمیری نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی به مناسبت فرا رسیدن ایام ا… دهه مبارک فجر پیامی را صادر کرد.
متن پیام به شرح ذیل است:
بسمه تعالی
دهه فجر‌ سرآغاز دوباره طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزشهای اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است. دهه فجر، تولد میمون و مبارک اسلام ناب، نقطه عطف تاریخ و تبلور اراده امتی مومن و مجاهد برای حاکمیت ارزش های الهی و در یک کلام انفجار نور بود. اولین روز این دهه ورود سراسر نور یگانه دوران، حقیقت ایمان و جهاد و سلطه ستیزی، امام همه خوبی ها و آخرین روزش، تجلی همه خوبی ها با پیروزی نور بر ظلمت بود.

 روز پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان روزی ماندگار و فراموش نشدنی در تاریخ ملت بزرگ ایران ثبت شد؛ انقلابی که رساترین فریاد تاریخ بوده که امام امت، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن، با تمام وجود تلاش نمود. انقلابی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود، که در آن ملت انقلابی ایران، با اعتقادی وسیع و راسخ، نیروهای کفر و باطل را شکست داده و چشم قدرتمندان را خیره ساختند.
اکنون امام عزیز در کنار ما نیست ولیکن به یقین نظاره گر حمایت و پشتیبانی و اطاعت امتش از ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است.
اینک پس از گذشت ۳۶ سال از عمر پرخیر و برکت نظام اسلامی، باید ببینیم وظیفه ما در قبال این موهبت الهی چیست و چگونه باید به تکلیف خود عمل نموده و بیشترین تلاش خود را جهت حمایت از دستاوردهای این انقلاب و تحقق اهداف متعالی آن انجام دهیم.
اینجانب با افتخار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب، امام خمینی(ره) و تمامی شهیدان به حق پیوسته انقلاب و دفاع مقدس، ایام فرخنده و خاطره انگیز دهه مبارک فجر را محضر مقام معظم رهبری، ملت قهرمان ایران بویژه مردم شهید پرور، ولایت مدار و دارالحماسه استان بوشهر تبریک می گویم.

عبدالکریم جمیری                           
نماینده مردم شریف بوشهر، گناوه و دیلم

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false