سکوت مسئولین دولتی بوشهر نسبت به گستاخی نشریه فرانسوی | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
سکوت مسئولین دولتی بوشهر نسبت به گستاخی نشریه فرانسوی

هنوز بنرهای دعوت مردم برای استقبال از حسن روحانی در سطح استان برپاست ولی جای یک برگ A4 محکومیت هتک حرمت به پیامبر بر دیوار ادارات ما بعد از یک هفته هنوز خالی است و جا دارد از مسئولین استان بپرسیم که در دادگاه دیدگان مردم چه پاسخی دارید.

به گزارش "چغادک نیوز"، ” وبیان” به نقل از وبلاگ”بصیرت افزایی و ولایتمداری“ :

انبوه بنرهای استقبال از روحانی مهمتر بود یا محکومیت هتک حرمت به پیامبر

 

در پی اهانت بی شرمانه و غیر اخلاقی و ضد انسانی به ساحت مقدس پیامبر صلح و دوستی مردم سراسر کشور به خیابان ها آمدند و اعتراض خود را به گوش جهانیان و قدرت های پوشالی غرب رساندند، اما در کمال ناباوری شاهد ضعف دستگاه دیپلماسی کشور و نیز موضع گیری دیرهنگام رییس جمهور نسبت به این ماجرا بودیم و وضع حاکم بر دستگاه های دولتی در کشور در استان ما نیز به وضوح قابل مشاهده بود.

مسئولین دولتی ما که از یک ماه پیش از سفر رییس جمهور به استان ستادهای مردمی تشکیل دادند و با هیاهوی فراوان و به ترفندهای گوناگون مردم را برای مشاهده چوب بازی و گرم کردن تنور سیاسی خود به میدان امام (ره) می کشاندند، در محکومیت نشریه فرانسوی سکوت کردند.

استانداری بوشهر با صرف بالاترین هزینه ها در پی استقبال از رییس دولت یازدهم بودند و برای وی فرش قرمزی پهن کردند که خود روحانی هم به شگفت آمد و نزدیک بود باور کند این ستادها واقعا مردمی بوده اند.

هر اداره و موسسه ای "باید" یک بنر خوش آمدگویی و دعوت را به نام ستاد استقبال مردمی از کاروان تدبیر و امید در شهر نصب می کرد و همه بیلبوردهای شهر در خدمت تصاویر رئیس جمهور بود و در نهایت بوشهر در کنار نام پایتخت انرژی کشور به قطب بنرهای تبلیغاتی برای استقبال از کاروان تدبیر در کشور مبدل شد.

هزینه های سرسام آوری که از جیب بیت المال برای این استقبال مصنوعی خرج شد، شاید به قلم چند ریالی ما نیاید ولی مردم استان به عینه شاهد بودند که بوشهر یکپارچه پر از تدبیر شده است.

هنوز یک هفته از سفر رییس جمهور به استان و هیاهوی بنرها نگذشته بود که شاهد توهین و هتک حرمت به رسول رحمت (ص) توسط یک نشریه فرانسوی بودیم، و متاسفانه در کمال ناباوری این بار حتی یک بنر هم از موضع گیری ستاد دولتی استقبال مردمی در حمایت از پیامبر رحمت ندیدیم.

جای جای بلاد اسلامی، هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) را محکوم کرده اند، خیابان ها، کوچه ها و خانه ها همه از عطر محمد(ص) سرشار شده است ولی در استان ما اداراتی که باید مروج فرهنگ ناب محمدی باشند سکوت اختیار کرده و حتی یک پارچه نوشته کوچکی نیز به نشانه محکومیت این حرکت شنیع نصب ننموده اند.

تدبیر مقامات استانی ما در پی این حرکت و فتنه بین المللی که توسط ایادی استکبار و نشریه کشور فرانسه رخ داده است جز سکوت چیزی نبوده است و همین باعث می شود که هر روز نگرانی نسبت به اندیشه های این افراد بیشتر و بیشتر شود، پس کی باید شاهد موضع گیری این مسئولین نظام جمهوری اسلامی در استان بوشهر باشیم؟

هنوز بنرهای دعوت مردم برای استقبال از حسن روحانی در سطح استان برپاست ولی جای یک برگ A4 محکومیت هتک حرمت به پیامبر بر دیوار ادارات ما بعد از یک هفته هنوز خالی است و جا دارد از مسئولین استان بپرسیم که در دادگاه دیدگان مردم چه پاسخی دارید و شاید کم کاری دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی نسبت به محکومیت این حرکت سیاسی مرموز و اسفناک بیشتر مشهود باشد، چرا که مجامع دانشگاهی ما نیز سکوت کرده اند و به جز بسیج های دانشجویی دیگر تشکل ها و مسئولین دانشگاه ها در سکوت کامل به سر می برند و جا دارد که آنها نیز از کاروان عشاق محمد جا نمانند.

از بین همه ادارات و نهادهای استان بوشهر تنها سپاه امام صادق(ع) و دانشگاه علوم پزشکی استان در اعتراض به هتک حرمت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اسلام در جلوی درب ورودی با نصب بنرهایی مناسب اعتراض خود را نسبت به این فتنه بین المللی اعلام کرده اند.

این جاست که آدمی ناخودآگاه به یاد آن بنرهای پر زرق و برق کاروان تدبیر می افتد و ای کاش هزینه ۲ تا از آن بیلبوردهای تبلیغاتی را به این مسئله جهانی اختصاص می دادند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false