×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
جایگزینی کارت هوشمند با دفترچه بیمه در سال ۹۴/کد ملی در دستور کار نیست

مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان تهران با اشاره به اینکه از سال ۹۴ کارت هوشمند درمان جایگزین دفترچه بیمه خواهد شد، گفت: برنامه ای برای استفاده از کد ملی به جای دفترچه بیمه نداریم.

به گزارش "چغادک نیوز"، محمد تقی خسروانی مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد کارت هوشمند درمان افزود: مقدمات اولیه برای اجرایی شدن کارت هوشمند درمان فراهم شده و برنامه ریزیهای لازم انجام شده تا کارت هوشمند جایگزین دفترچه های بیمه شود.

وی با اشاره به اینکه کارگروههای تخصصی برای اجرای کارت هوشمند تشکیل شده است، تاکید کرد: دراین کارگروهها روشهایی اجرایی شدن این کارت با حضور متخصصان و کارشناسان بررسی می شود و مراحل پایانی آن به سرعت در حال اجراست.

مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان تهران از استفاده از کارت هوشمند درمان طی چند ماه آینده در بیمارستانهای تحت پوشش خبر داد و گفت: قطعا در سال ۸۴ کارت هوشمند جایگزین دفترچه بیمه های درمانی خواهد شد.

خسروانی مقدم در پاسخ به این سئوال که آیا کد ملی جایگزین دفترچه بیمه می شود یا خیر، افزود: سازمان تامین اجتماعی یک نهاد عمومی غیر دولتی است و مجزا از دولت و سازمان بیمه سلامت است و هیچ وقت در مراکز دولتی تامین اجتماعی همانند بیمه سلامت کد ملی جایگزین دفترچه بیمه نمی شود بلکه کارت هوشمند درمان برای بیمه شدگان صادر خواهد شد.

به گفته وی، بیمارستانهای سازمان بیمه سلامت و همچنین مراکز درمانی دانشگاهی جدا از تامین اجتماعی است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false