×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
استقبال جوانان هندی از پیام رهبری +تصاویر

پس از نامه رهبر انقلاب به جوانان اروپایی بیشترین فعالیت‌های انتشار این پیام در کشور هند در ایالت‌های اتارپرادش با بیش از ۱۹۰ میلیون نفر، ایالت کشمیر، ایالت مهراشترا با مرکزیت بمبئی و ایالت آندراپرادش به مرکزیت حیدرآباد بوده است.

به گزارش "چغادک نیوز"، پس از نامه رهبر انقلاب خطاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی، جوانان هندی که پیام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را از سه زبان اردو، هندی و انگلیسی دریافت کرده بودند، به سرعت این پیام را در فضای مجازی منتشر کردند، همچنین رسانه‌های کشور هند به بازتاب این پیام پرداختند.
 

البته از آنجایی که در هندوستان کلیه جوانان از دوره دبیرستان به زبان انگلیسی مسلط می‌شوند و زبان انگلیسی زبان علمی این کشور است، بیش از هزاران نفر از افسران جنگ نرم در ایالت مختلف هند با استفاده از طراحی‌های مختلف به ارسال این پیام در شبکه‌های مجازی اقدام کردند.
 

بیشترین فعالیت‌ها در ایالت‌های اتارپرادش با بیش از ۱۹۰ میلیون نفر، ایالت کشمیر، ایالت مهراشترا با مرکزیت بمبئی و ایالت آندراپرادش به مرکزیت حیدرآباد و ایالت دهلی به مرکزیت دهلی گزارش شده است که عموماً در فضای مجازی بوده است که کاربرد مخاطبین فراوان‌تری دارد.
 

در ادامه تنها به گوشه‌ای از این فعالیت‌ها در قاب تصویر اشاره می‌شود:

 

 

 

 

 

 

فارس

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false